Valorant : Patch 4.04 przyniesie oczekiwane zmiany mapy Icebox!

Patch 4.04 przynosi do gry nowy, czwarty epizod  aktu II. Aktualizacja skupi się głównie na reworku postaci Yoru, a także na zmianach na mapie Icebox.

valorant

Zmiany w umiejętnościach bohaterów wyglądają następująco:

Omen:

  • Dark Cover: Skrócono czas odnowienia 40s >>> 30s, zwiększony koszt 100 >>> 150 kredytów, zwiększono prędkość pocisku 2800 >>> 6400.
  • Shrouded Step: Zmniejszony koszt 150 >>> 100 kredytów, opóźnienie przed teleportacją zmniejszone o 1 s >>> 0,7 s.
  • Paranoia: Przesunięto strefę odradzania się do przodu, aby gracze sąsiadujący z Omenem nie zostali trafieni.

Brimstone:

  • Sky Smoke: Czas tworzenia skrócony o 2 >>> 1 sek, zwiększono promień rozstawienia 5000 >>> 5500, zwiększono wysokość dymu, aby pasował do innych. kontrolerów.
  • Stim Beacon: Teraz oprócz szybkostrzelności dodaje również 15% premię do prędkości.

Astra:

  • Stars: Zmniejszono maksymalną liczbę gwiazdek 5 >>> 4, czas odnowienia przy odzyskaniu gwiazdy zwiększony 14 >>> 25, Astra może teraz zbierać umieszczone gwiazdy podczas fazy zakupu, aby natychmiast zwrócić ładunek. Maksymalna odległość rozmieszczania gwiazd wzrosła o 10000 >>> 30000, aby umożliwić jej umieszczanie gwiazd w najdalszych zakątkach mapy.
  • Gravity Well: Zwiększono czas odnowienia 25 >>> 45 Zmniejszono wielkość studni grawitacyjnej 525 >>> 475 Studnia grawitacyjna nie wpływa już w pełni na nikogo pod studnią grawitacyjną.
  • Nova Pulse: Zwiększono czas odnowienia 25 >>> 45, Nova Pulse nie wpływa już w pełni na osoby znajdujące się pod Nova Pulse.
  • Nebula: Zwiększono czas odnowienia 14 >>> 25 Czasy odnowienia Mgławicy są teraz sekwencyjne, a nie równoczesne Zwiększono rozmiar mgławicy 410 >>> 475 Forma astralna
  • Astral Form: dźwięki nie blokują się przez geometrię poziomu, której Astra nie widzi. Pierścień celu Astry w formie Astralnej został zredukowany do jednego pierścienia, który odzwierciedla teraz ujednolicony rozmiar całej jej użyteczności. Pierścień celowniczy Astry nie znika już losowo podczas celowania w niektóre miejsca na mapie. Zwiększono prędkość nakładki, która zakrywa ekran Astry podczas wchodzenia i wychodzenia z formy astralnej. Naprawiono problem polegający na tym, że gwiazdy były umieszczane nieco powyżej miejsca, na które celowała Astra.

Viper:

  • Fuel: Pobór paliwa zwiększony o 50%, gdy aktywnya jest Toksyczna Zasłona i Toksyczna Chmura. Pasek paliwa Viper zmienia się teraz na czerwony, gdy nie ma wystarczającej ilości paliwa, aby aktywować swoje umiejętności.
  • Toxic Screen: Czas odnowienia po dezaktywacji zwiększony 6 >>> 8, odliczanie czasu odnowienia zaczyna się teraz, gdy jej dym zaczyna się rozpraszać, a nie po odtworzeniu telegrafu dezaktywacji. Zmniejszono opóźnienie dezaktywacji 1 >>> 0.8 Toksyczna Zasłona ma teraz żółte światła, które wskazują, kiedy się odnawia. Patch usunął opóźnienie wyłączenia Toksycznej Zasłony, gdy Viper jest stłumiona. Unikalną linię głosową, która odtwarza się gdy jej dym jest wyłączony przez tłumienie.
  • Poison Cloud: Czas odnowienia po dezaktywacji zwiększony 6 >>> 8. Odliczanie czasu odnowienia zaczyna się teraz, gdy jej dym zaczyna się rozpraszać, a nie po odtworzeniu telegrafu dezaktywacji. Zmniejszono opóźnienie dezaktywacji 1 >>> 0.8s. Poison Cloud ma teraz żółte światło wskazujące, kiedy się odnawia. Usunięto opóźnienie wyłączenia Poison Cloud, gdy Viper jest stłumiona. Dodano unikalną linię głosową, która jest odtwarzana, gdy jej dym jest wyłączony przez tłumienie.
  • Snake Bite: Czas trwania zmniejszony 6,5 >>> 5,5s

Yoru:

  • Fakeout:  Zmniejszono ładunki z 2 >>> 1, PZ wabika -150. Wabik jest teraz w pełni działającą wersją Yoru i może być wysyłany tylko do przodu. Kliknij prawym przyciskiem myszy, aby umieścić nieruchomy znacznik wabika. Aktywuj ponownie podobnie do kroków, aby stworzyć wabik, który biegnie do przodu. Po otrzymaniu obrażeń od wrogiego działa wabik zwija się. Zwraca się w stronę wroga, który go wystrzelił, i po chwili eksploduje.
  • Gatecrash: Ładunki zwiększone z 1 >>> 2 Koszt: 200 kredytów. Usunięto odświeżanie ładowania czasu odnowienia, przełączono z powrotem na resetowanie 2 zabójstw. Skrócił się czas potrzebny na teleportację nadajnika o 1,5 >>> 0,5 sekundy. Odgłos teleportacji w grze podczas podróży zmniejszony o 22,5 m>>> 12,5 m. Zwiększono prędkość nadajnika teleportacji 675 >>> 800, Po aktywacji fałszywego teleportu, nadajnik tworzy małą naklejkę na podłodze przez 30 sekund, aby wskazać lokalizację fałszywego teleportu.
  • Dimensional Drift: Zwiększono czas trwania 8 >>> 10 sekund. Yoru nie pokazuje się wrogom. Zwiększono czas opóźnienia zdejmowania ekwipunku o 0,6 >>> 1,2 sekundy. Kroki Yoru są teraz słyszalne w promieniu 15 metrów od lokalizacji Yoru. Opóźnienie rzucenia dodane po rzuceniu Dimensional Drift, zapobiegające ramce nieśmiertelności podczas rzucania

No i najważniejsze, czyli zmiany na mapie Icebox. Po lewej zdjęcia po aktualizacji, po prawej przed.

Na koniec zmieniono system dobierania map rankingowych. Teraz system wykryje, która mapa była grana przez graczy obu drużyn najrzadziej. Dzięki temu rozgrywka zostanie urozmaicona.

I jak, zadowoleni?

Zobacz również: HyperX z nową myszą bezprzewodową Pulsefire Haste Wireless

Źródło: playvalorant.com/ Ilustracja wprowadzenia: Valorant

Redaktor

Fan technologii, gier i F1. Znajdziecie mnie głównie w działach Moto, Gaming i Testy Sprzętu

Więcej informacji o
, ,
0 0 votes
Article Rating
Subscribe
Powiadom o
guest
0 komentarzy
Inline Feedbacks
View all comments

Rozrywka

Wejdź do świata filmów i seriali na: Movies Room logo
Zarejestruj się, jeśli nie masz konta Nie pamiętasz hasła?
0
Jesteśmy ciekawi Twojej opinii, zostaw komentarz!x