OPPO, globalny producent urządzeń mobilnych, wprowadza na polski rynek najnowszą serię smartfonów OPPO Reno5 i rozszerza portfolio akcesoriów oraz urządzeń IoT. Wraz z nową ofertą firma chce zdobyć przystępny cenowo segment premium i umocnić swoją pozycję na polskim rynku.
Marka OPPO jest obecna w Polsce od zaledwie dwóch lat, a już zna ją prawie 60 procent Polaków. Konsumenci cenią ją m.in. za to, że oferujemy wysokiej jakości produkty w przystępnej cenie, a ponadto wyróżnia nas kreatywność i dbałość o design. Seria OPPO Reno5 to zaawansowane smartfony, wyposażone w technologie zarezerwowane dotąd dla segmentu premium, które oferujemy w przystępnej cenie. Jesteśmy przekonani, że najnowsze urządzenia, podobnie jak poprzednie modele z serii Reno, zdobędą serca polskich użytkowników.
Leo Li, CEO OPPO Polska
OPPO to nie tylko smartfony – to także inteligentne urządzenia, jak słuchawki, smartwatche i fitbandy. W strategii marki ważne miejsce zajmuje wejście na rynek IoT i na tym będziemy się skupiać w najbliższej przyszłości. Stale rozwijamy innowacyjne funkcje w naszych smartfonach, słuchawkach i urządzeniach ubieralnych. Zależy nam na tworzeniu zaawansowanych technologii z atrakcyjnym, estetycznym wzornictwem, które uczynią życie każdego użytkownika łatwiejszym i przyjemniejszym. Najnowsze słuchawki OPPO Enco X oraz opaska OPPO Band doskonale wpisują się w tę filozofię.
Leo Li, CEO OPPO Polska