Pierwsze testy wskazują, że to najlepsza jak dotąd implementacja NVIDIA Reflex, ponieważ włączenie tej techniki w Overwatch redukuje opóźnienie systemowe nawet o 50%.
Gracze Overwatch, korzystający z kart GeForce, otrzymują ulepszenie ułatwiające celowanie
W wielu dyscyplinach sportu odpowiedni sprzęt pomaga zawodnikom w osiągnięciu pełni możliwości. Gry komputerowe stawiające na bezpośrednią rywalizację nie są wyjątkiem. Lepsza karta graficzna, szybszy monitor, bardziej precyzyjne urządzenia peryferyjne i odpowiednie oprogramowanie wpływają na celowanie, a ułamki sekund to różnica pomiędzy cyfrowym życiem a śmiercią.
Gracze posiadający kartę graficzną GeForce GTX serii 900 lub nowszą i grający w Overwatch mogą już teraz wypróbować technikę NVIDIA Reflex, zanim trafi ona finalnie do gry. Wystarczy zainstalować najnowszy sterownik Game Ready, wejść na Publiczny Serwer Testowy Overwatch i włączyć opcję NVIDIA Reflex Low Latency w ustawieniach gry.
Ułamek później naciśnięty spust to przegrana walka, dlatego redukcja opóźnień systemowych to duża korzyść dla wszystkich graczy. NVIDIA Reflex zmniejsza te opóźnienia, co ułatwia namierzanie wrogów i poprawia szybkość reakcji.
W Overwatch dostępny jest także wskaźnik pokazujący aktualny poziom opóźnień. Jeśli do komputera podłączymy nowy monitor sprzętowo wyposażony w analizator opóźnień (Reflex Latency Analyzer), to po zainstalowaniu aplikacji GeForce Experience wskaźnik umieszczony w dowolnym miejscu pulpitu monitora będzie podawał dokładną wartość opóźnienia systemowego.
NVIDIA Reflex nabiera rozpędu
NVIDIA Reflex została świetnie przyjęta przez twórców gier: 7 z 10 najlepszych strzelanek z dużym sukcesem adoptowało tę technikę. Deweloperzy mogą teraz łatwiej implementować ją w swoich grach, ponieważ wsparcie dla Reflex jest dostępne w Unreal Engine 4.