Grający w Overwatch mogą już sprawdzić w działaniu technikę NVIDIA Reflex. Najwyższa jak dotąd redukcja opóźnień na poziomie 50%

Od lutego gracze testują skuteczność techniki NVIDIA Reflex w grze Rainbow Six: Siege, a teraz również fani strzelanki Overwatch mogą sprawdzić na Publicznych Serwerach Testowych jak redukcja opóźnień wpływa na jakość rozgrywki. NVIDIA Reflex zmniejsza opóźnienia systemowe co wpływa na szybszą reakcję graczy i zwiększenie precyzji celowania. Technikę NVIDIA Reflex uaktywnia się w ustawieniach gry.

Pierwsze testy wskazują, że to najlepsza jak dotąd implementacja NVIDIA Reflex, ponieważ włączenie tej techniki w Overwatch redukuje opóźnienie systemowe nawet o 50%.

Gracze Overwatch, korzystający z kart GeForce, otrzymują ulepszenie ułatwiające celowanie

W wielu dyscyplinach sportu odpowiedni sprzęt pomaga zawodnikom w osiągnięciu pełni możliwości. Gry komputerowe stawiające na bezpośrednią rywalizację nie są wyjątkiem. Lepsza karta graficzna, szybszy monitor, bardziej precyzyjne urządzenia peryferyjne i odpowiednie oprogramowanie wpływają na celowanie, a ułamki sekund to różnica pomiędzy cyfrowym życiem a śmiercią.

Gracze posiadający kartę graficzną GeForce GTX serii 900 lub nowszą i grający w Overwatch mogą już teraz wypróbować technikę NVIDIA Reflex, zanim trafi ona finalnie do gry. Wystarczy zainstalować najnowszy sterownik Game Ready, wejść na Publiczny Serwer Testowy Overwatch i włączyć opcję NVIDIA Reflex Low Latency w ustawieniach gry.

Ułamek później naciśnięty spust to przegrana walka, dlatego redukcja opóźnień systemowych to duża korzyść dla wszystkich graczy. NVIDIA Reflex zmniejsza te opóźnienia, co ułatwia namierzanie wrogów i poprawia szybkość reakcji.

Overwatch dostępny jest także wskaźnik pokazujący aktualny poziom opóźnień. Jeśli do komputera podłączymy nowy monitor sprzętowo wyposażony w analizator opóźnień (Reflex Latency Analyzer), to po zainstalowaniu aplikacji GeForce Experience wskaźnik umieszczony w dowolnym miejscu pulpitu monitora będzie podawał dokładną wartość opóźnienia systemowego.

NVIDIA Reflex nabiera rozpędu

NVIDIA Reflex została świetnie przyjęta przez twórców gier: 7 z 10 najlepszych strzelanek z dużym sukcesem adoptowało tę technikę. Deweloperzy mogą teraz łatwiej implementować ją w swoich grach, ponieważ wsparcie dla Reflex jest dostępne w Unreal Engine 4.

Zastępca redaktora naczelnego
Więcej informacji o
, ,

Dodaj komentarz

Rozrywka

Wejdź do świata filmów i seriali na: Movies Room logo
Zarejestruj się, jeśli nie masz konta Nie pamiętasz hasła?