Reflex w Rainbow Six Siege, dwie nowy gry z obsługą DLSS, Unreal Engine ze wsparciem dla DLSS i Reflex

W tym tygodniu pogoda nas bardzo rozpieszcza, a i NVIDIA nie próżnuje i przygotowała kilka interesujących tematów dla miłośników gier komputerowych. Fani Rainbow Six: Siege będą mogli od dzisiaj przetestować efektywność techniki NVIDIA Reflex, dwie nowe gry otrzymują wsparcie techniki NVIDIA DLSS, deweloperzy korzystający z Unreal Engine mogą teraz łatwiej implementować DLSS i Reflex w swoich grach, a aplikacje kreatywne używają DLSS do zwiększenia wydajności. Szczegóły poniżej.

Gracze korzystający z kart GeForce i grający w Rainbow Six: Siege otrzymują ulepszenie ułatwiające celowanie

W wielu dyscyplinach sportu odpowiedni sprzęt pomaga zawodnikom w osiągnięciu pełni możliwości. Gry komputerowe stawiające na bezpośrednią rywalizację nie są wyjątkiem. Lepsza karta graficzna, szybszy monitor, bardziej precyzyjne urządzenia peryferyjne i odpowiednie oprogramowanie wpływają na celowanie, a ułamki sekund to różnica pomiędzy cyfrowym życiem a śmiercią.

Gracze posiadający kartę graficzną GeForce serii 10 lub nowszą i grający w Rainbow Six: Siege mogą od dzisiaj pobrać publiczny serwer testowy, uruchomić grę w wersji Vulkan i wypróbować przedpremierowo technikę NVIDIA Reflex. Wystarczy przejść do menu opcji wyświetlania i włączyć opcję NVIDIA Reflex Low Latency.

Ułamek później naciśnięty spust to przegrana walka, dlatego redukcja opóźnień systemowych może być ogromnym benefitem dla wszystkich graczy. NVIDIA Reflex zmniejsza te opóźnienia, co ułatwia namierzanie wrogów i poprawia szybkość reakcji.

Aby pomóc graczom zmierzyć i zoptymalizować opóźnienia systemowe, stworzono analizator opóźnień NVIDIA Reflex. Wykorzystując elektronikę i oprogramowanie wbudowane w monitory i myszy, można teraz łatwo zmierzyć opóźnienia, co pozwala zoptymalizować własną konfigurację pod kątem najlepszej responsywności. NVIDIA poinformowała także, że w sprzedaży jest już dostępny monitor ASUS ROG SWIFT 360Hz PG259QNR, a mysz MSI Clutch GM41 dołączyła do rodziny produktów zgodnych z analizatorem opóźnień NVIDIA Reflex.

NiOh 2: The Complete Edition oraz Mount & Blade II: Bannerlord wyraźnie przyspieszyły!

NiOh 2: The Complete Edition oraz Mount & Blade II: Bannerlord dołączają do listy gier obsługujących technikę NVIDIA DLSS.

Włączenie DLSS w grze NiOh 2 zwiększa liczbę wyświetlanych klatek na sekundę nawet o 58%, dzięki czemu gracze korzystający z kart GeForce RTX mogą cieszyć się stałą płynnością powyżej 60 fps.

W grze Mount & Blade II: Bannerlord technika NVIDIA DLSS może zwiększyć wydajność nawet o 50% w rozdzielczości 4K, pozwalając graczom na osiągnięcie ponad 60 kl./s na wszystkich kartach GeForce RTX.

Więcej informacji:

Artykuł na temat techniki DLSS w grach NiOh2 oraz Mount & Blade II: Bannerlord:

https://www.nvidia.com/en-us/geforce/news/february-2021-rtx-dlss-game-update/

Wideo na temat techniki DLSS w grze NiOh 2:

Zobacz również: Nioh 2 – The Complete Edition – recenzja niemal idealnej wersji

Wideo na temat techniki DLSS w grze Mount & Blade II: Bannerlord:

Techniki NVIDIA DLSS i Reflex stały się łatwiejsze do implementacji w grach bazujących na silniku UE4

Od teraz producenci gier mogą znacznie prościej korzystać z tych samych przełomowych technik, które można znaleźć w największych hitach. Programiści korzystający z silnika UE4 mogą stosować technikę DLSS jako wtyczkę do Unreal Engine 4.26. Ponadto NVIDIA Reflex jest teraz dostępna jako funkcja w UE4.

Więcej informacji:

Artykuł na temat wtyczki NVIDIA DLSS oraz techniki Reflex w Unreal Engine:

https://news.developer.nvidia.com/nvidia-dlss-and-reflex-now-available-for-unreal-engine-4-26/

Czołowe firmy wykorzystują technikę NVIDIA DLSS do zwiększenia wydajności procesów akcelerowanych przez sztuczną inteligencję

Nie tylko gracze czerpią korzyści z DLSS. Od teraz również branża kreatywna wykorzystuje tę technikę w celu usprawnienia wszelkiego rodzaju procesów roboczych, w tym wirtualnej rzeczywistości, wizualizacji architektonicznej, filmów animowanych, projektowania produktów, symulacji i generowania danych.

Czołowi twórcy, w tym 51 World, Goodbye Kansas Studios, Hyundai Motors, Industrial Light & Magic (ILM), Orca Studios czy Surreal Film Productions, korzystają z techniki DLSS, aby zwiększyć produktywność i zrealizować swoje kreatywne plany.

Więcej informacji na ten temat można znaleźć na blogu firmy NVIDIA: https://blogs.nvidia.com/blog/2021/02/23/dlss-ai-creative-performance/

Author avatar

Zastępca redaktora naczelnego
Więcej informacji o
,

Dodaj komentarz

Wejdź do świata filmów i seriali na:

Movies Room logo