Obecnie biblioteka usługi zawiera już ponad 1300 tytułów, a ponad 100 z nich jest grami free-to-play. Październik ubiegłego roku przyniósł nam przede wszystkim uruchomienie serwerów zapewniających graczom jakość rozgrywki na poziomie desktopowej karty graficznej RTX 3080. Poza tym jednak warto wymienić pewne najważniejsze nowości:
– abonament RTX 3080 jest dostępny jako miesięczna subskrypcja (na początku była możliwa tylko opcja półroczna)
– na Chromebookach dostępna jest dedykowana aplikacja GeForce NOW (dotąd na tych urządzeniach można było korzystać z usługi tylko za pośrednictwem przeglądarki)
– w bibliotece pojawiły się gry w wersji demo, zatem istnieje możliwość darmowego przetestowania wielu gier za pośrednictwem GeForce NOW, przed decyzją o ich ew. zakupie
– do biblioteki dodano więcej gier od Electronic Arts, w tym Mass Effect: Edycja legendarna, It Takes Two, Need for Speed: Heat, Plants vs. Zombies: Garden Warfare 2, a także tytuły z uniwersum Gwiezdnych Wojen w postaci gier Star Wars: Battlefront II, Star Wars Jedi: Upadły zakon oraz Star Wars: Squadrons
– posiadacze komputerów MacBook, iMac i Mac Mini z procesorami M1 mogą teraz cieszyć się natywnym wsparciem (wcześniej GFN był dostępny dla tych procesorów poprzez emulację środowiska), co przekłada się na niższe zużycie energii urządzenia i krótszy czas uruchamiania aplikacji
– strumieniowanie w jakości 4K/60fps trafiło do aplikacji dla komputerów PC oraz Mac (wcześniej ta funkcjonalność była dostępna tylko dla użytkowników urządzeń SHIELD TV), stanowiąc alternatywę dla jakości 1440p/120fps
– w usłudze dostępna jest gra Fortnite z interfejsem dotykowym, co ma szczególnie istotne znaczenie dla użytkowników urządzeń iPhone oraz iPad, którzy w skutek konfliktu pomiędzy wydawcą gry a firmą Apple pozbawieni byli możliwości grania w ten tytuł
– wszystkie smartfony wyposażone w ekran z odświeżaniem 120 Hz uzyskały możliwość wyświetlania rozgrywki z chmury w jakości 120 kl./s (wcześniej dotyczyło to tylko wybranych modeli firmy Samsung)