LG Electronics ogłasza przełomową współpracę z will.i.am, który otrzymał tytuł „Architekta Doświadczeń” marki XBOOM. To partnerstwo ma na celu transformację popularnej linii audio w markę zorientowaną na kulturę miejską, oferującą zupełnie nowe doświadczenia dźwiękowe.
Ta premiera oznacza integrację naszych bezprzewodowych słuchawek dousznych i głośników Bluetooth w jedną markę audio, LG XBOOM. Cieszymy się, że możemy ogłosić partnerstwo z will.i.am, które odegra kluczową rolę w ugruntowaniu nowej tożsamości LG XBOOM.
– podkreśla Lee Jeong-seok, szef działu audio firmy LG Media Entertainment Solution Company.
Will.i.am to prawdziwy wizjoner, łączący światy muzyki i technologii. Jego imponujące osiągnięcia obejmują dziewięć nagród Grammy, nagrodę Emmy, nagrodę CLIO, TIME 100 Impact Award, Crystal Award Światowego Forum Ekonomicznego, globalną nagrodę humanitarną Jamesa C. Morgana oraz honorowe stypendium Institution of Engineering and Technology (IET).
Jako przedsiębiorca aktywnie inwestuje w różnorodne sektory, w tym motoryzację, technologie konsumenckie, modę, żywność i napoje. Przez 13 sezonów dzielił się swoją wiedzą jako trener w brytyjskiej edycji „THE VOICE”, prowadzi „THE FYI SHOW” na SiriusXM, a w lutym 2024 roku dołączył do ekskluzywnego grona artystów występujących podczas dwóch Super Bowl Halftime Shows (Dallas 2011 i Las Vegas 2024).
Seria „XBOOM by will.i.am” zadebiutuje podczas targów CES 2025 (6-10 stycznia). W ofercie znajdą się głośniki Bluetooth i bezprzewodowe słuchawki douszne, które jako pierwsze trafią do sprzedaży. Produkty wyróżniają się charakterystycznym brzmieniem, łączącym bogaty bas ze zrównoważonymi i ciepłymi tonami.
Will.i.am pełni rolę założyciela i dyrektora generalnego FYI, innowacyjnego komunikatora AI Web 3.0. Platforma, dostępna pod adresem fyi.ai, to pierwsze narzędzie AI do zwiększania produktywności, stworzone przez twórców dla twórców. Wszystkie produkty XBOOM zostaną zintegrowane z RAiDiO.FYI, platformą oferującą unikalne możliwości personalizacji i interakcji w czasie rzeczywistym.
Głośniki XBOOM zostały wyposażone w praktyczne rozwiązania, takie jak wygodne paski do przenoszenia oraz kolorowe, interaktywne oświetlenie synchronizujące się z muzyką. Słuchawki douszne oferują dwa tryby działania: energetyczny z mocnymi basami oraz harmonijny o zrównoważonych tonach. Ergonomiczna konstrukcja z końcówkami i zaczepami na ucho zapewnia wygodne dopasowanie.
Za projektem stoi LG Media Entertainment Solution Company, uznany innowator w dziedzinie telewizorów OLED i LCD QNED. Firma słynie z zaawansowanych rozwiązań, takich jak platforma webOS smart TV, monitory gamingowe, projektory, sprzęt biznesowy oraz rozwiązania medyczne.
Źródło: Informacja prasowa LG Electronics