Outriders w zestawie z laptopami wyposażonymi w karty graficzne GeForce RTX
Stworzona przez polskie studio People Can Fly i wydana przez Square Enix gra Outriders zbiera pochwały od momentu udostępnienia jej dema w lutym. NVIDIA ściśle współpracuje z deweloperem nad dodaniem obsługi techniki DLSS na premierę, która zaplanowana jest na 1 kwietnia. Osoby, które zakupią do 15 kwietnia w sklepie biorącym udział w promocji laptopa z kartą GeForce RTX otrzymają cyfrową kopię Outriders na platformę Steam.
Szybki efekt integracji DLSS z silnikiem UE4
W zeszłym miesiącu NVIDIA poinformowała, że twórcy gier mogą implementować DLSS w swoich tytułach za pośrednictwem wtyczki dla silnika Unreal Engine 4.26 (UE4). Deweloperzy szybko zareagowali na tę sposobność, a The Fabled Woods oraz demo System Shock są pierwszymi grami, do których dodano DLSS za pomocą tej wtyczki.
The Fabled Woods otrzymuje obsługę ray tracingu oraz techniki DLSS
CyberPunch Studios oraz Headup Games zaimplementowały DLSS w The Fabled Woods w niecałą dobę:
Dodanie obsługi techniki NVIDIA DLSS do The Fabled Woods było łatwe i bezproblemowe dzięki wtyczce Unreal Engine 4, a jej wpływ na wydajność jest znaczący”, powiedział Joe Bauer, założyciel CyberPunch Studios. „Przed twórcami gier otworzyły się zupełnie nowe możliwości.
Rezultatem był wzrost wydajności nawet do 1,6x w 4K, umożliwiający graczom posiadającym karty GeForce RTX 3070 cieszyć się rozgrywką w The Fabled Woods z maksymalnymi ustawieniami i włączonymi wszystkimi efektami ray tracingu przy ponad 60 kl./s w rodzielczości 3840×2160.
Imponujące, jak na zaledwie jeden dzień pracy!
The Fabled Woods zadebiutuje 25 marca i będzie wykorzystywać ray tracing do liczenia odbić, cieni oraz globalnego oświetlenia (stworzonego przy użyciu zoptymalizowanego zestawu SDK RTXGI firmy NVIDIA). Dzięki technice NVIDIA DLSS liczba możliwych do wyświetlenia klatek na sekundę jest znacznie większa, co zapewnia płynniejszą rozgrywkę i pozwala na zastosowanie lepszej jakości efektów, wyższych rozdzielczości renderowania i większej liczby śledzonych promieni.
Metamorfoza klasycznej gry – demo System Shock otrzymuje wsparcie techniki DLSS
System Shock z 1994 roku jest jedną z najbardziej popularnych przygodowych gier akcji, a Nightdive Studios przerabia ten tytuł z wykorzystaniem silnika Unreal Engine 4, aby mogło się z nią zapoznać nowe pokolenie graczy.
DLSS ponad dwukrotnie zwiększa liczbę wyświetlanych klatek na sekundę w tej grze w rozdzielczości 4K.
Wtyczka do Unreal Engine 4 znacznie ułatwia implementację techniki NVIDIA DLSS w grach. Właściwie zrobiliśmy to przez weekend”, powiedział Matthew Kenneally, główny inżynier w Nightdive Studios. „Udostępnienie System Shock nowym generacjom graczy jest dla naszego zespołu czystą radością, a wpływ jaki NVIDIA DLSS będzie miała na ich wrażenia z rozgrywki jest niepodważalny.
Dzięki tak ogromnemu przyspieszeniu wydajności większość desktopowych kart graficznych GeForce RTX serii 30 może maksymalnie wykorzystać grafikę oferowaną przez System Shock i zapewnić płynną rozgrywkę w rozdzielczości 4K z jakością 120 kl./s. W rozdzielczości 2560×1440 każda karta GeForce RTX może osiągnąć w grze 144 kl./s, a większość z nich ponad 240 kl/s!
Już teraz można sprawdzić działanie techniki DLSS w System Shock, dzięki darmowej wersji demonstracyjnej na Steam.
Crysis Remastered – teraz z DLSS
Gra Crysis firmy Crytek doczekała się w zeszłym roku remastera, który nadał tej klasycznej strzelance z 2007 roku nowy, świeży wygląd. Wraz z ostatnią aktualizacją, dzięki dodaniu obsługi techniki NVIDIA DLSS, gracze otrzymują wzrost wydajności, który jeszcze bardziej usprawnia rozgrywkę.
Technika DLSS jest możliwa do wykorzystania tylko dzięki kartom graficznym GeForce RTX, które są wyposażone w dedykowane rdzenie Tensor. Dzięki DLSS, zaimplementowanej obecnie w prawie 40 tytułach, karty GeForce RTX oferują graczom komputerowym najwyższe wrażenia z rozgrywki w wiodących tytułach AAA oraz grach indie.