Artystyczna podróż Ismail rozpoczęła się w młodym wieku. Była to dla niej forma ucieczki od konfliktu zbrojnego w jej rodzinnej Syrii. W tym czasie jej rodzina straciła dom i doświadczyła wielu trudności. Otoczenie stało się dla niej źródłem inspiracji i ukształtowało jej indywidualną stylistykę. W ten sposób zaczęła tworzyć izometryczne sceny wybranych pomieszczeń.
Proces twórczy Nourhan Ismail rozpoczął się w programie Blender, który został ostatnio zaktualizowany do wersji 4.0. Ray tracing OptiX w silniku renderującym Blender Cycles był akcelerowany przez jej kartę graficzną GeForce RTX 3080 Ti, co znacząco przyśpiesza działanie w rzutni programu. Podgląd jest bardziej wiarygodny, a całość działa bardzo płynnie. Ostatnie poprawki twórczyni nanosiła w programie Adobe After Effects, gdzie dostępnych jest ponad 30 efektów akcelerowanych przez karty graficzne RTX, co pozwala przyspieszyć cały proces i kończyć projekty z zapasem czasu.
„Czasy zawsze będą trudne, a więc nie poddawaj się i nigdy nie trać wiary w siebie”. To słowa otuchy od Ismail dla wszystkich twórców, którzy tego potrzebują.
Jeżeli chciałbyś dowiedzieć się więcej na temat warsztatu Nourhan Ismail i nowych narzędziach AI takich jak Reallusion AccuFACE, odwiedź najnowszy wpis na blogu In the NVIDIA Studio.