A-Superman-art-work-at-The-Frame-Pro-via-Samsung-Art-Store

Samsung i Superman łączą siły. Globalna kampania z okazji premiery filmu

Firma Samsung ogłosiła globalną współpracę z Warner Bros. i DC Studios. Partnerstwo ma na celu wzbogacenie doświadczeń fanów, łącząc świat kultowego superbohatera z zaawansowaną technologią koreańskiego producenta.

„W firmie Samsung pragniemy, aby rozrywka była jeszcze bardziej angażująca. Dzięki współpracy z najlepszymi studiami i twórcami dajemy fanom szansę, by jeszcze mocniej zanurzyli się w ulubione historie i bohaterów zarówno na dużym ekranie, jak i w domowym zaciszu.”
– Hun Lee, Executive Vice President of the Visual Display Business w Samsung Electronics

„Nie jest po prostu duży. Jest superduży”

Hasłem przewodnim globalnej kampanii jest slogan „Nie jest po prostu duży. Jest superduży”. Nawiązuje on bezpośrednio do linii wielkoformatowych telewizorów Samsung, która obejmuje modele Neo QLED i Crystal UHD o przekątnych 98, 100, a nawet 115 cali. W ramach akcji promocyjnej firma będzie udostępniać materiały wideo inspirowane Supermanem w internecie, sklepach oraz przestrzeniach publicznych.

Atrakcje dla fanów na całym świecie

Samsung zaplanował szereg aktywności, które mają zaangażować fanów superbohatera.

Interaktywne wydarzenia i konkursy

W Londynie kampania przybierze formę kiosków stylizowanych na redakcję „Daily Planet”, które pojawią się w tak popularnych lokalizacjach jak The Shard czy stacja King’s Cross. Z kolei w największych centrach handlowych w Malezji, Wietnamie i Korei fani będą mogli skorzystać z fotobudek z motywem Supermana i odwiedzić immersyjne strefy pop-up.

Dodatkowo, firma zachęca do udziału w globalnym wyzwaniu w mediach społecznościowych. Na uczestników czekają nagrody, a wśród nich 98-calowy telewizor Samsung.

Superman jako dzieło sztuki w Twoim salonie

Jedną z najciekawszych atrakcji dla posiadaczy telewizorów Samsung jest specjalna oferta w ramach cyfrowej galerii sztuki Art Store.

Limitowana kolekcja DC Comics w Samsung Art Store

Samsung udostępnił kolekcję 10 limitowanych, cyfrowych grafik z uniwersum Supermana, stworzonych przez DC Comics. Co ważne, kolekcja będzie dostępna całkowicie za darmo przez ograniczony czas – od 1 lipca do 31 sierpnia 2025 roku. Dzieła można wyświetlać na telewizorach The Frame oraz na najnowszych modelach QLED i Neo QLED z 2025 roku. Dostępność obejmuje także inne modele z serii Art TV, takie jak MICRO LED i starsze QLED-y.

The-super-big-size-TVs-stand-tall-with-a-Superman-theme

Technologia godna superbohatera

Promocja filmu „Superman” jest okazją do zwrócenia uwagi na linię superdużych telewizorów Samsung. Ekrany o przekątnych sięgających 115 cali, wspierane przez sztuczną inteligencję dbającą o płynność obrazu i głębszy kontrast, mają zapewniać kinowe wrażenia w domu.

Najwyższa jakość telewizorów QLED z 2025 roku została potwierdzona przez certyfikat „Real Quantum Dot Display” przyznany przez TÜV Rheinland. Dodatkowo, instytut SGS zweryfikował, że stosowane przez Samsung kropki kwantowe są wolne od szkodliwego kadmu.

Źródło: Informacja prasowa Samsung.

Wejdź do świata filmów i seriali na:

Movies Room logo