Firma Samsung ogłosiła globalną współpracę z Warner Bros. i DC Studios. Partnerstwo ma na celu wzbogacenie doświadczeń fanów, łącząc świat kultowego superbohatera z zaawansowaną technologią koreańskiego producenta.
„W firmie Samsung pragniemy, aby rozrywka była jeszcze bardziej angażująca. Dzięki współpracy z najlepszymi studiami i twórcami dajemy fanom szansę, by jeszcze mocniej zanurzyli się w ulubione historie i bohaterów zarówno na dużym ekranie, jak i w domowym zaciszu.”
– Hun Lee, Executive Vice President of the Visual Display Business w Samsung Electronics
Hasłem przewodnim globalnej kampanii jest slogan „Nie jest po prostu duży. Jest superduży”. Nawiązuje on bezpośrednio do linii wielkoformatowych telewizorów Samsung, która obejmuje modele Neo QLED i Crystal UHD o przekątnych 98, 100, a nawet 115 cali. W ramach akcji promocyjnej firma będzie udostępniać materiały wideo inspirowane Supermanem w internecie, sklepach oraz przestrzeniach publicznych.
Samsung zaplanował szereg aktywności, które mają zaangażować fanów superbohatera.
W Londynie kampania przybierze formę kiosków stylizowanych na redakcję „Daily Planet”, które pojawią się w tak popularnych lokalizacjach jak The Shard czy stacja King’s Cross. Z kolei w największych centrach handlowych w Malezji, Wietnamie i Korei fani będą mogli skorzystać z fotobudek z motywem Supermana i odwiedzić immersyjne strefy pop-up.
Dodatkowo, firma zachęca do udziału w globalnym wyzwaniu w mediach społecznościowych. Na uczestników czekają nagrody, a wśród nich 98-calowy telewizor Samsung.
Jedną z najciekawszych atrakcji dla posiadaczy telewizorów Samsung jest specjalna oferta w ramach cyfrowej galerii sztuki Art Store.
Samsung udostępnił kolekcję 10 limitowanych, cyfrowych grafik z uniwersum Supermana, stworzonych przez DC Comics. Co ważne, kolekcja będzie dostępna całkowicie za darmo przez ograniczony czas – od 1 lipca do 31 sierpnia 2025 roku. Dzieła można wyświetlać na telewizorach The Frame oraz na najnowszych modelach QLED i Neo QLED z 2025 roku. Dostępność obejmuje także inne modele z serii Art TV, takie jak MICRO LED i starsze QLED-y.
Promocja filmu „Superman” jest okazją do zwrócenia uwagi na linię superdużych telewizorów Samsung. Ekrany o przekątnych sięgających 115 cali, wspierane przez sztuczną inteligencję dbającą o płynność obrazu i głębszy kontrast, mają zapewniać kinowe wrażenia w domu.
Najwyższa jakość telewizorów QLED z 2025 roku została potwierdzona przez certyfikat „Real Quantum Dot Display” przyznany przez TÜV Rheinland. Dodatkowo, instytut SGS zweryfikował, że stosowane przez Samsung kropki kwantowe są wolne od szkodliwego kadmu.
Źródło: Informacja prasowa Samsung.