Wtyczka DLSS 3 dla Unreal Engine 5.2 jest już dostępna do pobrania i usprawniania przepływów pracy.
Również w tym tygodniu Amir Anbarestani, utalentowany artysta 3D, który jest znany jako Kingsletter, zaprezentował możliwości platformy NVIDIA Studio i zaprezentował swoje dzieło – Kosmiczny Żółw. Animację stworzył za pomocą narzędzi takich jak: ZBrush, Adobe Substance 3D Painter oraz Blender.
Kingsletter rozpoczął pracę od stworzenia wstępnego modelu w ZBrush, następnie użył Adobe Substance 3D Painter do nałożenia i dodania detali wyglądu. Później wykorzystał Blendera do animacji sceny, tworząc prosty szkielet i krzywe, które nadały życie machającym kończynom żółwia i jego ruchom. W swojej pracy Kingsletter wykorzystał potencjał laptopa MSI Creator Z17 HX Studio A13V z kartą graficzną GeForce RTX 4070 oraz certyfikatem NVIDIA Studio. GeForce RTX 4070 umożliwiła płynne i efektywne renderowanie, korzystając między innymi z wykorzystującego ray tracing silnika OptiX w Blender Cycles.
W tym miesiącu aplikacja Marvelous Designer otrzyma wtyczkę do platformy NVIDIA Omniverse. Nowe połączenie wykorzystujące Universal Scene Description jeszcze bardziej zwiększy jakość kreatywnej pracy twórców 3D.
Więcej informacji na temat platformy NVIDIA Studio, technik NVIDIA wspieranych przez Unreal Engine 5 oraz prezentowanym artyście można znaleźć w najnowszym wpisie na blogu NVIDIA.