Jan Błachowicz jest wybitnym sportowcem, który z żelazną konsekwencją realizuje swoje marzenia. Aktualnie sięgnął po najwyższy tytuł sportowy, ale nie zatrzymuje się. Predator jako marka skierowana dla graczy ma dokładnie ten sam charakter. Niezależnie od sytuacji wspiera swoich użytkowników w dążeniu do realizacji marzeń. Uwagę producenta oprócz osiągnięć sportowych, zwrócił również charakter Jana Błachowicza poza oktagonem oraz fakt, że jest graczem. Nieustępliwość i ambicja w dążeniu do celu doskonale wpisują się w DNA marki Predator.
„Oprócz zaangażowania w karierę na profesjonalnym ringu, Jan Błachowicz jest również wielkim miłośnikiem gamingu. Determinacja i dyscyplina, które sprawdzają się podczas walk w oktagonie, są również gwarancją sukcesu podczas rozgrywki w świecie wirtualnym. Bardzo nas cieszy, że Jan Błachowicz został ambasadorem marki Predator. Współpraca ze sportowcem realizowana będzie pod hasłem „Odnajdź w sobie siłę”, bo ciągłe poszukiwanie nowej energii do działania to wartość bliska nie tylko mistrzom sportu, lecz również marce Predator” – powiedział Łukasz Łopuszyński, Country Manager w Acer Polska.
Motywem przewodnim kampanii jest hasło „Odnajdź w sobie siłę”, a sama akcja ma inspirować konsumentów do niepoddawania się i walki o stanie się mistrzem. Wspiera wiarę w to, że nasi gracze mają w sobie pokłady nieposkromionej mocy, które pozwolą im stać się niezwyciężonymi.
Współpracę Jana Błachowicza z marką Predator będzie można śledzić w mediach społecznościowych sportowca oraz na kanałach Predatora. Uzupełnią ją także działania digital i komunikacja PR. Producent sprzętu dla graczy będzie wspierał Jana Błachowicza podczas jego walk na ringu oraz towarzyszył w codziennym życiu, dostarczając mu produkty marki Predator.