W szczególności kupujący zastanawiający się nad Bentaygą S znajdą mnóstwo sprzętu, który wyostrzy właściwości jezdne SUV-a. Począwszy od standardowego systemu antypoślizgowego Dynamic Ride i nowej regulacji trybu sportowego SUV-a, Bentley tak nieznacznie poprawił osiągi modelu. Przejście do trybu Sport aktywuje 15% wzrost tłumienia zawieszenia, aby usztywnić podwozie. Inżynierowie dodatkowo ulepszyli system wektorowania momentu obrotowego, aby pomóc uzyskać lepszą reakcję na skręcanie. To, co się nie zmienia, to wydajność 4,0-litrowego silnika V8 z podwójnym turbodoładowaniem. Moc nadal wynosi 542 koni mechanicznych i 568 momentu obrotowego, podobnie jak standardowy Bentayga V8. Ale jest trochę więcej warczenia, dzięki bardziej swobodnemu sportowemu wydechowi.
Jednak brytyjski producent samochodów nie poprzestał na tym. Trochę czasu zajęło odróżnienie Bentaygi S od jego rodzeństwa specyficznymi elementami konstrukcyjnymi, takimi jak unikalne 22-calowe koła, znaczki S i standardowe zastosowanie typowej opcjonalnej specyfikacji Blackine. Ciemne elementy wypełniają zewnętrzną stronę od progów bocznych, zderzaków i ciemniejszego odcienia po reflektory i tylne światła. Większy spojler tylny również odpowiednio wzmacnia sportowy wygląd.
Kokpit na wskroś pozostaje wnętrzem Bentleya. Nowe fotele są podzielone na kolory z Alcantarą. Bentley ozdobił również kokpit różnymi wstawkami na desce rozdzielczej, a wszędzie jest mnóstwo kontrastowych szwów, w zależności od tego, jak klient określi wnętrze swojego Bentayga S. Możliwe są konfiguracje cztero-, pięcio- i siedmioosobowe. Marka nie ujawniła jeszcze cen, ale biorąc pod uwagę, że standardowy Bentayga V8 zaczyna się od około 177 000 USD przed jakimikolwiek opcjami, nietrudno sobie wyobrazić, że Bentayga S zacznie się od 200 000 USD na start.
Źródło: cnet