W Polsce popyt na duże ekrany rośnie z roku na rok i wszystko wskazuje na to, że ten trend będzie się umacniać. Jeszcze w 2019 roku telewizory o wielkości 65 cali stanowiły 10 proc. sprzedaży, w 2020 – 16 proc. Dynamika pozwala oszacować, że w tym roku będzie to już ponad 20 proc[1].
Polacy wybierają duże ekrany
W kwietniu b.r. do sprzedaży w Polsce weszła linia premierowych telewizorów Neo QLED. Obejmuje ona dwa modele 8K – QN900A i QN800A dostępne w trzech rozmiarach: 65”, 75” i 85” – oraz kilka modeli 4K – QN95A, QN9XA, QN90A i QN85A, które dostępne w różnych wariantach od 50” do 85” w zależności od modelu. Tak bogata i zróżnicowana gama daje widzom wybór i pozwala dopasować ekran do potrzeb.
Jak wynika z ostatnich analiz przeprowadzonych przez firmę Samsung to telewizory Neo QLED o przekątnej 65 cali były najchętniej kupowane w Polsce w ramach tej nowej linii produktów–stanowiły ponad 40 proc. udziału w sprzedaży w okresie od kwietnia do sierpnia 2021 roku. Co ciekawe, w tym samym czasie wzrosło także zainteresowanie jeszcze większymi przekątnymi. Te o rozmiarze 75 cali stanowiły już prawie 10 proc., a 85 cali – ponad 6 proc udziału. Tym samym znacząco spadł udział telewizorów o mniejszych przekątnych – te o wielkości 50 cali stanowiły 5 proc.
Precyzja w każdym calu
Samsung NeoQLED 4K i 8K to telewizory dla każdego – jakościowej rozrywki dostarczą zarówno miłośnikom filmowych wrażeń, gamingu, jak i fanomsportowych emocji. To w dużej mierze zasługa technologii Quantum Mini LED, która precyzyjniej niż kiedykolwiek steruje podświetleniem, okrywając w ten sposób więcej szczegółów obrazu i poprawiając kontrast. W połączeniu z miliardem perfekcyjnych odcieni kolorów, który jest zasługą 100% Natężenia Kolorów (dzięki technologii Quantum Dot) obraz będzie tak realistyczny i wciągający, że trudno będzie oderwać wzrok od ekranu.Ponadto, dzięki technologii głębokiego uczenia się, Potężny Procesor AI Neo Quantum 4K lub 8Kpoprawi jakość wyświetlanych treści do jak najbliższej rozdzielczości 4K lub 8K.
Uzupełnieniem wrażeń wizualnych jest dźwięk przestrzenny, który podąża za akcjąna ekranie. Taki efekt jest zasługą systemu odpowiednio rozmieszczonych głośników, które śledząruch obiektu. DźwiękPodążający za Obiektem+ (w modelu QN900A Dźwięk Podążający za Obiektem Pro), sprawia, że kiedy piłkarz wybije piłkę z jednej strony boiska, to dźwięk od razu podąży za nią na drugą stronę murawy.
Ponadto modele NeoQLED mogą stworzyć prawdziwą harmonię dźwięku z soundbarami z Q-serii. Wszystkie tegoroczne telewizory z tej linii oferują funkcję Q-Symphony, która synchronizuje oba urządzenia, zapewniając doskonale współgrający dźwięk przestrzenny i pełnię wrażeń audiowizualnych.
Kup telewizor NeoQLED i otrzymaj zwrot na konto
Teraz decydując się na telewizorNeoQLED, można skorzystać z wyjątkowej promocji, w ramach której można otrzymać zwrot nawet do 2000 zł. Wystarczy dokonać zakupu, a następnie zostawić opinię o wybranym produkcie na dedykowanej stronie promocyjnej, stronie sklepu, na której został zakupiony TV lub na stronie przeglądarki cenowej. Opinię o zakupionym produkcie należy opisać hasztagiem #AkcjaKorzyscWKazdymCalu. Promocja potrwa do 7 listopada b.r., a jej szczegóły są dostępne w regulaminie na stronie: neoqled-promocja.samsung.pl.
Oferta telewizorów NeoQLED na 2021 rok:
NeoQLED 4K:
QN95A | QN91A | QN90A | QN85A | |||||||||||||
85 | 75 | 65 | 55 | 75 | 65 | 55 | 50 | 85 | 75 | 65 | 55 | 50 | 85 | 75 | 65 | 55 |
NeoQLED 8K:
QN900A | QN800A | ||||
85 | 75 | 65 | 85 | 75 | 65 |