The Frame LS03T 32” to jedyny taki telewizor na rynku, która umożliwia swobodną personalizację i aranżację wedle naszych potrzeb. Dzięki wszechstronnym opcjom montażu, pozwala na prezentację dzieł sztuki, takich jak portrety, plakaty czy grafiki, w przeznaczonych do tego formatach. Mniejsza przekątna ekranu sprawia, że będzie świetnym wyborem do pomieszczeń takich, jak sypialnia czy kuchnia i spełni wymagania także jako monitor do pracy.
Wersja podstawowa pozwala na ustawienie The Frame w orientacji poziomej, tak by oglądać swoje ulubione filmy i programy telewizyjne, czy podziwiać piękne krajobrazy. Nóżki stojaka można także dostosować tak, aby nieco odchylić je do tyłu i tym samym wyeksponować dzieła sztuki także w niewielkich pomieszczeniach.
W drugiej opcji The Frame można także postawić i powiesić w orientacji pionowej. Uchwyt Przylegający dostępny w zestawie pozwala na szybką i prostą instalację telewizora na ścianie wśród innych naszych ulubionych dzieł sztuki. Ekran można odchylać na boki, do tyłu lub do przodu, by wyglądał jak prawdziwy obraz w galerii. Jego położenie możemy zmieniać w zależności od tego, czy chcemy akurat obejrzeć film czy np. malarstwo portretowe i zdjęcia z naszego smartfona.
Całość dopełnia elegancka i nowoczesna ramka, która idealnie wtapia się w wystrój wnętrza, imitując ramę obrazu. W przypadku telewizora o rozmiarze 32 cale ramki dostępne są aż w 7 kolorach – białym, czarnym, brązowym, beżowym, cytrynowym, platynowym i w naturalnym różu. Magnesy sprawiają, że ich wymiana jest szybka i łatwa.
Wyróżnikiem The Frame jest także możliwość oglądania największych dzieł sztuki. W Trybie Sztuka ekran staje się swoistym cyfrowym płótnem, na którym można wyświetlić kolekcję dostępnych dzieł lub sztukę zakupioną w wersji cyfrowej. Z kolei dzięki płatnej subskrypcji Art Store, użytkownicy zyskują dostęp do ponad 1500 prac ze znanych na świecie muzeów i galerii. Tym samym jedynie użytkownicy telewizora w wersji 32” będą mogli w orientacji pionowej podziwiać takie słynne dzieła, jak „Mona Lisa” da Vinci, „Autoportret” van Gogha czy ulubione plakaty i grafiki.
Co więcej, The Frame to inteligentny telewizor, który uczy się naszych preferencji i automatycznie rekomenduje prace, które z przyjemnością zobaczylibyśmy na ekranie. Tym samym, może polecić także inne wspaniałe portrety do wyświetlania w orientacji pionowej. Każdy z domowników może wcielić się w rolę kuratora sztuki i stworzyć własną spersonalizowaną wystawę, obejmującą kolekcję dzieł. Wystarczy wybrać obrazy, grafiki czy zdjęcia, zaznaczyć je jako „ulubione”, a wszystkie znajdą się w jednym katalogu.
Na ekranie The Frame świetnie prezentują się także rodzinne fotografie. Można wysłać je za pomocą smartfona czy kabla USB i zrobić pokaz ulubionych portretów. Do zdjęć można także dodać artystyczne filtry, które nadadzą fotografiom nowy wygląd.
Warto także dodać, że dzięki mniejszemu rozmiarowi telewizor będzie świetnie prezentował się w takich pomieszczeniach, jak kuchnia czy sypialnia. Może posłużyć także jako monitor do pracy zdalnej. Dzięki funkcji Remote Access można bezprzewodowo wyświetlić obraz z komputera na ekranie telewizora. Używając pakietu Microsoft Office 365, można także połączyć się z komputerem z biura, by zyskać dostęp do wszystkich plików.
The Frame to przede wszystkim telewizor, który za sprawą technologii Quantum Dot oferuje zapierającą dech jakość obrazu. Gwarantuje ona 100% Natężenia Koloru, dzięki czemu widzowie mogą zanurzyć się w świecie bogatych i realistycznych barw. Inteligentny system operacyjny Tizen dba o to, aby telewizor był niezwykle prosty i intuicyjny w obsłudze. Oferuje szybki dostęp do ulubionych serwisów VOD, a także bezproblemowe połączenie ze smartfonem. Dzięki funkcji Dotknij i Wyświetl, wystarczy dotknąć telefonem do obudowy telewizora, by powielić oglądany film na większym ekranie.
Wszechstronność funkcji i możliwości sprawia, że The Frame to model, który cieszy się największą popularnością użytkowników spośród oferty telewizorów Lifestyle. W 2021 roku jego sprzedaż na świecie osiągnęła milion sztuk. Także w Polsce zainteresowanie tym modelem cały czas rośnie. W 2020 roku sprzedano około 7 tys. sztuk tego modelu, podczas gdy w 2021 roku było to już ok. 20 tys. Z prognoz wynika, że w 2022 roku sprzedaż nadal będzie wzrastać.
Źródło: materiały prasowe | Ilustracja wprowadzenia: materiały Samsung