Każdy rytm zabrzmi jak nigdy dotąd, dzięki nowemu głośnikowi stworzonemu we współpracy marki JBL z Martinem Garrixem. To wyjątkowe partnerstwo między marką a topowym DJ-em/producentem robi furorę od samego początku w 2021 roku, a fani długo czekali na współpracę produktową. Teraz oczekiwanie to dobiega końca, a JBL z dumą prezentuje specjalną edycję głośnika JBL Flip 6 MG Edition, współprojektowaną przez samego Martina Garrixa!
Specjalna edycja przenośnego głośnika jest celebracją naturalnego połączenia i niezapomnianych wspomnień, które Garrix stworzył jako ambasador JBL. Zawiera ekskluzywny wzór, który ma znaczenie dla Garrixa i jego społeczności, a wszystko to w oparciu o jego charakterystyczne logo „+ x”.
JBL Flip 6 Martin Garrix Edition nie tylko przyciąga wzrok; został zaprojektowany, aby zapewnić wyjątkową jakość dźwięku, z której słynie JBL. Słuchacze mogą zabrać ten wodoodporny i pyłoszczelny głośnik IP67 na każdą przygodę i przesyłać strumieniowo swoją ulubioną playlistę, aby uczynić to doświadczenie jeszcze bardziej niezapomnianym. Dodatkowo, dwanaście godzin pracy na baterii pozwala maksymalnie wykorzystać każdy moment.
Martin Garrix: „Od pierwszego dnia, w którym JBL i ja rozpoczęliśmy współpracę, niestandardowy produkt Garrix był bardzo pożądany przez moich fanów, więc jestem bardzo dumny, że w końcu się pojawił. Jest to jeden z moich ulubionych produktów JBL, ponieważ można go łatwo zabrać ze sobą wszędzie, aby cieszyć się ulubioną muzyką. Spersonalizowaliśmy głośnik, umieszczając na nim moje logo +x w postaci odważnego wzoru. Jest subtelny, ale wciąż rozpoznawalny. Mam nadzieję, że wszystkim spodoba się tak samo jak mnie!”
„Nasza współpraca z Martinem Garrixem rośnie w siłę od samego początku” – mówi Robert-Jan van Dormael, wiceprezes ds. marketingu EMEA w JBL. „Po wielu udanych wspólnych kampaniach, ten wyjątkowy produkt jest idealnym sposobem na uczczenie nie tylko partnerstwa JBL x Martin Garrix, ale także fanów, którzy wspierali go po drodze”.
Specjalna edycja głośnika zostanie oficjalnie wprowadzona na rynek na przełomie października i listopada br., ale już w najbliższy weekend (18-22 października), przy okazji trwającego Amsterdam Dance Event, głośnik ma swoją europejską premierę.
Sugerowana cena detaliczna: 699 zł
Zobacz również: Assassin’s Creed Mirage – recenzja gry. Kiedyś to było
Źródło i zdjęcia: informacja prasowa