Hisense numerem 2 na świecie
Hisense to globalny producent urządzeń RTV i AGD. Marka dostępna jest już w ponad 160 krajach. Dynamiczny rozwój i zorientowanie na rozwój nowoczesnych technologii sprawia, że Hisense cieszy się coraz większym zainteresowaniem. Jak wynika z raportu Omdia chiński producent uplasował się na drugim miejscy pod względem sprzedaży telewizorów w 2023 roku. Potwierdza to również opublikowany niedawno raport instytutu badań rynkowych AVC Revo, według którego dodatkowo Hisense jest jedyną marką, która w ciągu ostatnich sześciu lat stale rosła wśród 5 najlepszych marek telewizorów na świecie.
Dynamiczny rozwój i plany marki
Marka numer dwa, jaką jest producent pochodzący z Azji, rozszerza swoją strategię globalizacji i optymalizuje swój globalny ślad, obsługując 34 parki przemysłowe, 25 centrów badawczo-rozwojowych i 64 spółki zagraniczne, a także angażując się w marketing sportowy. Jak głoszą przedstawiciele Hisense, jej celem jest dostarczenie konsumentom innowacyjnych rozwiązań technologicznych oraz nowoczesnych urządzeń, które nie tylko sprawią, że codzienne obowiązki będą łatwiejsze, ale i dadzą możliwość na lepsze doświadczanie otaczającego świata. Zgodnie ze swoją strategią Hisense dostarcza wyjątkowe urządzenia w konkurencyjnych cenach – tak, aby każdy konsument mógł cieszyć się z tych innowacyjnych i nowoczesnych urządzeń.
Nowoczesne technologie w Twoim domu
2023 roku to czas sukcesów Hisense. Marka wprowadziła na polski rynek aż cztery serie telewizorów typu Mini LED, dwie serie rewolucyjnych telewizorów laserowych oraz laserowe projektory. Telewizory Hisense – takie jak seria MiniLED UXKQ czy Laser TV L9H – rewolucjonizują rynek i znany dotychczas obraz telewizji. Jak zapowiada, marka nie zamierza się zatrzymać. Już teraz zapowiada nowe modele i nowe, nieszablonowe zastosowanie ekranów.