Najnowsza gra Indiana Jones i Wielki Krąg zadebiutowała, oferując wsparcie dla techniki NVIDIA DLSS 3, obejmującej funkcje Frame Generation i Super Resolution. Dodatkowo wprowadza pełny ray tracing, znany również jako path tracing, co znacząco podnosi realizm wizualny.
NVIDIA DLSS – nowa jakość renderowania
NVIDIA DLSS (Deep Learning Super Sampling) to zaawansowana technologia renderowania wykorzystująca sztuczną inteligencję. Została stworzona, by zwiększać wydajność w grach i aplikacjach. Korzysta z rdzeni Tensor umieszczonych w kartach graficznych GeForce RTX, zapewniając wyjątkową jakość obrazu i płynność rozgrywki.
Path tracing – pełny realizm światła
Path tracing to niezwykle wymagający, ale bardzo precyzyjny system renderowania światła. Umożliwia symulację oświetlenia całej sceny, uwzględniając odbicia, załamania i rozproszenie światła na różnych powierzchniach. Technologia ta znajduje zastosowanie nie tylko w grach, ale także w efektach specjalnych w filmach i telewizji.
W grze Indiana Jones i Wielki Krąg path tracing wprowadza kilka spektakularnych efektów:
Jak przygotować się na przygodę?
Aby w pełni cieszyć się możliwościami technicznymi gry, warto zainstalować najnowszy sterownik Game Ready. Optymalizuje on działanie funkcji DLSS i path tracingu. Gracze mogą także korzystać z usługi GeForce NOW, by grać w chmurze.
Indiana Jones i Wielki Krąg wyznacza nowe standardy wizualne. Połączenie zaawansowanej technologii NVIDIA z wyśmienitą oprawą graficzną sprawia, że przygoda z archeologiem staje się jeszcze bardziej niezapomniana.
Źródło: Informacja prasowa