Firma LG Electronics wprowadza przełomową zmianę w swoich telewizorach Smart TV. Dzięki partnerstwu z Xbox, użytkownicy zyskają dostęp do setek gier poprzez nowo utworzony Gaming Portal, bez konieczności posiadania konsoli.
Gaming Portal to nowa platforma zaprojektowana dla graczy, która zapewnia płynną nawigację i spersonalizowane doświadczenia. Właściciele najnowszych telewizorów LG Smart TV będą mogli cieszyć się szerokim wyborem gier komputerowych i konsolowych od wiodących partnerów branżowych, a wkrótce także z platformy Xbox.
Użytkownicy otrzymają bezpośredni dostęp do biblioteki gier w ramach Xbox Game Pass Ultimate, zawierającej popularne tytuły jak Call of Duty: BlackOps 6 oraz oczekiwane premiery, takie jak Avowed. Co więcej, gracze będą mogli strumieniować wybrane gry Xbox, które już posiadają, w tym NBA 2K25 czy Hogwarts Legacy.
Kluczowym elementem nowego rozwiązania jest platforma webOS, która napędza telewizory LG od ponad dekady. System znany z przyjaznego interfejsu i łatwej personalizacji zyska teraz nowe możliwości. Dzięki rosnącemu ekosystemowi globalnych partnerów, webOS będzie napędzać przyszły rozwój LG w zakresie urządzeń wielofunkcyjnych i doświadczeń wykraczających poza domowe zastosowania.
Cieszymy się, że możemy ogłosić partnerstwo z Xbox, które ma na celu wzbogacenie doświadczeń z grania na telewizorach LG Smart TV o szerszy wybór popularnych gier. Gaming Portal zapewni użytkownikom płynny, wygodny i ekscytujący sposób na poprawę wrażeń z gry
– podkreśla Chris Jo, starszy wiceprezes ds. platform w LG Media Entertainment Solution Company.
Nasza współpraca z LG pomoże graczom w łatwym odkrywaniu gier i graniu w nie za pośrednictwem nowego Gaming Portal. Cieszymy się, że w firmie LG mamy znakomitego partnera, który udostępni Xbox Cloud Gaming większej liczbie graczy
– dodaje Lori Wright, wiceprezes ds. korporacyjnych w Xbox.
Oprócz możliwości gamingowych, użytkownicy telewizorów LG mają dostęp do LG Channels – ekskluzywnej, bezpłatnej usługi streamingowej oferującej szeroki wybór programów premium. Usługa dostępna jest na telewizorach LG, inteligentnych monitorach i projektorach, zapewniając dostęp do filmów, programów TV, wiadomości, sportu, komedii i anime. Od 2024 roku w ofercie znajdują się również Kanały LG dla motoryzacji.
Źródło: LGnewsroom.com