Sony zaprezentuje nowoczesne rozwiązania dla branży medialnej pod hasłem „Live your Vision”, stworzone we współpracy z Nevion zgodnie z filozofią ukierunkowaną na klienta, z wykorzystaniem technologii takich jak chmura czy IP oraz w zgodzie ze zrównoważoną strategią rozwoju, przyjazną dla planety.
„Cieszymy się, że możemy wrócić na tegoroczne targi IBC po dwóch latach nieobecności spowodowanej pandemią” – powiedział Olivier Bovis, dyrektor działu Media Solutions. „Z niecierpliwością czekamy na spotkanie z naszymi stałymi partnerami, przyjaciółmi i klientami, ale także na możliwość pokazania, w jakim kierunku zmierza branża medialna i jakie miejsce w tej transformacji zajmuje nasza firma. Wiemy, że tworzenie treści, zdalna i rozproszona produkcja, zrównoważone platformy i wydajna praca to podstawy działalności każdego nadawcy oraz branży medialnej przez najbliższe lata. Wraz z nimi będziemy kształtować przyszłość branży, umożliwiając produkcję na dowolną skalę i w dowolnym miejscu„.
Steve Connolly, dyrektor IBC, powiedział:
„Targi IBC 2022 w jeszcze większym stopniu niż do tej pory koncentrują się na zapewnieniu całej społeczności – wystawcom, prelegentom i odwiedzającym – możliwości nawiązania kontaktu twarzą w twarz. Mieliśmy okazję uczestniczyć w wielu wydarzeniach na żywo i już nie możemy się doczekać powrotu do kompleksu RAI w Amsterdamie, gdzie będziemy mogli powitać gości na naszym stoisku oraz prowadzić kontakty biznesowe twarzą w twarz, za którymi tak tęskniliśmy”.