Twitter wprowadza możliwość zakupów na swojej platformie

Twitter wprowadza nową funkcję, która pozwala firmom dodawać sekcję zakupów na górze swoich profili, ogłosiła firma.

Moduł Sklepu został wprowadzony na rynek w Stanach Zjednoczonych dzisiaj i oferuje karuzelę produktów do przeglądania przez odwiedzających. Dotknięcie produktu spowoduje wyświetlenie linku do oferty z możliwością dokonania zakupu bez opuszczania Twittera.

„Ludzie codziennie rozmawiają o produktach na Twitterze, więc jesteśmy podekscytowani tym, jak ta wczesna eksploracja modułu sklepu może zbudować pomost między ludźmi rozmawiającymi o produktach na Twitterze i odkrywającymi je, a rzeczywistym ich zakupem” – mówi Twitter.

Zobacz również: Netflix będzie wymagał szczepienia przeciwko COVID-19 w produkcjach w USA

Funkcja jest na razie dostępna tylko dla niewielkiej liczby marek, w tym GameStop, Arden Cove i około dziesięciu innych. Twitter nie ujawnił harmonogramu, kiedy może rozszerzyć się na więcej marek czy też inne kraje. 

Źródło: theverge

Zastępca redaktora naczelnego

Kontakt:
d.nowak@tech-room.pl
tel. 530 313 100

Więcej informacji o

Dodaj komentarz

Wejdź do świata filmów i seriali na:

Movies Room logo