Red Dead Redemption 2 oraz Red Dead Online działąją do 45% szybciej na kartach GeForce RTX dzięki technice NVIDIA DLSS

Firma Rockstar Games udostępniła dzisiaj aktualizację Blood Money do gry Red Dead Online. Wprowadza ona obsługę techniki NVIDIA DLSS zarówno do Red Dead Online jak i Red Dead Redemption 2.

Dzięki niej gracze korzystający z kart graficznych GeForce RTX, np. marki Gainward lub Palit, mogą liczyć nawet na 45% większą wydajność w rozdzielczości 4K, co wprost przekłada się na większą liczbę wyświetlanych klatek na sekundę. Dodatkowa wydajność może też być wykorzystana do włączenia, niewykorzystywanych dotąd ze względu na niedostatki mocy, efektów wizualnych.

Dzięki technice NVIDIA DLSS, gracze korzystający z jakiejkolwiek karty GeForce RTX mogą doświadczyć kapitalnego świata Red Dead Redemption 2 w maksymalnych ustawieniach w rozdzielczości 1920×1080 przy ponad 60 klatkach na sekundę. W rozdzielczości 2560×1440, użytkownicy kart GeForce RTX 3060 Ti i szybszych uzyskają ponad 60 kl./s. Natomiast w rozdzielczości 3840×2160, gracze z kartami GeForce RTX 3070 lub szybszymi mogą cieszyć się rozgrywką w ponad 60 kl./s i maksymalnych ustawieniach.

Red Dead Redemption 2 firmy Rockstar to jedna z najwyżej ocenianych gier wszech czasów, z ponad 275 najwyższymi notami w recenzjach oraz ponad 175 nagrodami za grę roku. Wydanie na PC to jeden z najlepiej wyglądających tytułów na tej platformie, z przepięknie renderowanym i realistycznym otwartym światem, który stawia wymagania każdej karcie graficznej w najwyższych rozdzielczościach i po zwiększeniu jakości obrazu.

Silnik Unity 2021.2 w wersji beta z obsługą techniki NVIDIA DLSS

Firma Unity wydała kilka dni temu wersję 2021.2 beta swojego popularnego silnika gier. Jedną z wielu nowych funkcji jest dodanie natywnej obsługi NVIDIA DLSS do Unity HDRP (High Definition Render Pipeline). Dzięki bezpośredniej implementacji DLSS w silniku Unity, twórcom gier będzie znacznie łatwiej dodawać obsługę tej techniki w swoich tytułach.

Technika DLSS zwiększa liczbę wyświetlanych klatek na sekundę w grach, zapewniając jednocześnie wyraźny i ostry obraz. Oferuje graczom zapas wydajności, który mogą wykorzystać do poprawy jakości obrazu lub zwiększenia wyświetlanej rozdzielczości. Tylko DLSS oferuje duży wzrost wydajności przy zachowaniu jakości obrazu porównywalnej z natywną we wszystkich rozdzielczościach, nawet w 1080p.

Technika NVIDIA DLSS jest aktualnie wykorzystywana w niemal 60 grach, w tym takich popularnych tytułach jak Call of DutyCyberpunk 2077FortniteMinecraftRed Dead Redemption 2DOOM Eternal czy Rainbow Six Siege. Jest obsługiwana przez Unreal Engine 4, Unreal Engine 5, Unity oraz ponad 15 innych silników gier, a także kilkanaście aplikacji kreatywnych i narzędzi wykorzystywanych do produkcji studyjnej.

Author avatar

Zastępca redaktora naczelnego
Więcej informacji o

Dodaj komentarz

Rozrywka

Wejdź do świata filmów i seriali na: Movies Room logo
Zarejestruj się, jeśli nie masz konta Nie pamiętasz hasła?