RTX ON na E3: Rainbow Six: Siege od dzisiaj z techniką DLSS. Doom Eternal otrzyma obsługę DLSS oraz ray tracingu

Powróciły targi E3, a w związku z nimi przekazano kilka ważnych wiadomości na temat gier wykorzystujących techniki obsługiwane przez karty graficzne RTX. Ogłoszono między innymi, że gra Rainbow Six: Siege otrzymuje od dzisiaj wsparcie techniki NVIDIA DLSS, a już 29 czerwca do Doom Eternal trafią DLSS oraz ray tracing.

Gracze Rainbow Six: Siege z kartami GeForce otrzymują dziś wzrost wydajności dzięki technice DLSS

Najnowsza łatka do Rainbow Six: Siege wprowadza obsługę techniki NVIDIA DLSS. Jest ona wspierana w wersji gry wykorzystującej środowisko Vulkan i zwiększa jej wydajność nawet o 50% w 4K, umożliwiając wszystkim kartom graficznym GeForce RTX osiągnąć ponad 100 kl./s w tej rozdzielczości.

„W Rainbow Six: Siege ułamek sekundy może decydować o wygranej lub przegranej. NVIDIA DLSS zapewnia maksymalną wydajność i jakość obrazu, dzięki czemu zawsze masz zwycięstwo na wyciągnięcie ręki.” – Anthony De Rochefort, programista grafiki 3D w firmie Ubisoft.

Dzięki technice DLSS oraz dodanej wcześniej do gry obsługi techniki NVIDIA Reflex gracze korzystający z kart GeForce mogą doświadczyć najlepszych wrażeń z rozgrywki w Rainbow Six: Siege na PC.

DLSS oraz ray tracing w Doom Eternal od 29 czerwca

Doom Eternal otrzyma 29 czerwca aktualizację, która wzbogaci rozgrywkę o obsługę techniki DLSS oraz odbić wyświetlanych dzięki śledzeniu promieni. Napędzana przez silnik idTech gra została wydana w ubiegłym roku i szybko zdobyła uznanie wśród graczy. To kolejny tytuł AAA, który wykorzysta pionierskie techniki firmy NVIDIA zwiększające wydajność rozgrywki i jakość obrazu.

Pozostałe informacje dla graczy

  • Z okazji targów E3 NVIDIA wznawia konkurs Lato z RTX, którego uczestnicy będą mogli wygrać wiele wspaniałych nagród, takich jak laptopy z kartami NVIDIA GeForce RTX serii 30, monitory G-SYNC, customowy komputer Titanium PC czy karty graficzne GeForce RTX 3080 Ti.
  • Zaprezentowano nowy zwiastun gry Icarus, wykorzystującej ray tracing oraz technikę DLSS i zapowiedzianej na targach Computex: https://www.youtube.com/watch?v=oFDFfWcBxVc.
  • Datę premiery gry Naraka: Bladepoint, wykorzystującej techniki NVIDIA DLSS oraz NVIDIA Reflex, wyznaczono na 12 sierpnia 2021.
  • Ogłoszono, że Sezon 4 w wykorzystujących techniki NVIDIA DLSS oraz NVIDIA Reflex grach Call of Duty: Warzone oraz Call of Duty: Black Ops – Cold War rozpocznie się 17 czerwca.

Targi E3 to także zapowiedzi m.in. gier Battlefield 2042 oraz Marvel’s Guardians of the Galaxy. Dla graczy komputerowych ten rok zapowiada się niezwykle udanie!

Zastępca redaktora naczelnego
Więcej informacji o
,
0 0 votes
Article Rating
Subscribe
Powiadom o
guest
0 komentarzy
Inline Feedbacks
View all comments

Rozrywka

Wejdź do świata filmów i seriali na: Movies Room logo
Zarejestruj się, jeśli nie masz konta Nie pamiętasz hasła?
0
Jesteśmy ciekawi Twojej opinii, zostaw komentarz!x