Sterowniki zostały również zoptymalizowane pod kątem nadchodzącej aktualizacji do Cyberpunk 2077 wprowadzającej tryb RT Overdrive, łatki dla Deceive Inc. ze wsparciem dla DLSS 2, aktualizacji Forza Horizon 5 z DLSS 3, premiery The Last of Us: Part I z DLSS 2, dostępnej w ramach wczesnego dostępu Smalland: Survive the Wilds z DLSS 2 oraz premiery Resident Evil 4.
Otwarta beta Diablo IV z DLSS 2, a wsparcie DLSS 3 na premierę
Wraz z rozpoczęciem otwartych testów beta Diablo IV gracze otrzymują usprawnienie w postaci techniki DLSS 2. Natomiast 6 czerwca, w dniu premiery gry, dodane zostanie wsparcie DLSS 3 dla graczy z kartami graficznymi GeForce RTX serii 40.
Tryb Ray Tracing: Overdrive w Cyberpunk 2077
Nowe sterowniki zapewnią również najwyższą jakość obrazu w Cyberpunk 2077, dzięki obsłudze nowego trybu Ray Tracing: Overdrive. Opcja ta zaoferuje wsparcie dla pełnego ray tracingu w grze, zwanego też path tracingiem.
Aktualizacja Cyberpunk 2077 jest zaplanowana na 11 kwietnia. NVIDIA współpracuje w tym zakresie ze studiem CD PROJEKT RED, aby jeszcze bardziej dopracować i ulepszyć tę technikę.
Forza Horizon 5 jeszcze szybsza dzięki DLSS 3 od 28 marca
Najwyżej oceniana gra wyścigowa w historii (zgodnie z OpenCritic) Forza Horizon 5 otrzyma aktualizację, która wprowadzi wsparcie dla technik NVIDIA DLSS 3 oraz NVIDIA Reflex. Z pomocą DLSS 3 będziemy mogli przekroczyć próg 120 kl./s. w rozdzielczości 4K na maksymalnych ustawieniach graficznych przy użyciu kart GeForce RTX serii 40. To wszystko już 28 marca.
Deceive Inc., Smalland: Survive the Wilds oraz The Last of Us: Part I ze wsparciem dla DLSS 2
Wtyczki DLSS 2 w Unreal Engine oraz silniku Unity pozwalają na implementację tej techniki natychmiastowo w każdej grze. Dokumentację na ten temat można znaleźć na stronie NVIDIA Developer. Wtyczki zdecydowanie przyspieszają proces wdrożenia techniki DLSS.
DLSS 2 pojawi się w następujących tytułach:
o Deceive Inc. – aktualizacja już dostępna
o Smalland: Survive the Wilds – od 29 marca
o The Last of Us: Part I – od 28 marca
Obecnie już ponad 270 gier i aplikacji wykorzystuje technikę NVIDIA DLSS. Najnowsza edycja, czyli DLSS 3, jest dostępna w 29 tytułach. Jej adaptacja przebiega 7 razy szybciej niż DLSS 2, jeśli weźmiemy pod uwagę pierwsze pół roku od ich premier.
Kolejne gry wspierane przez funkcję optymalnych ustawień w aplikacji GeForce Experience
Dostępna w aplikacji GeForce Experience funkcja optymalnych ustawień umożliwia za pomocą jednego kliknięcia natychmiastową konfigurację opcji gry. Ustawienia są dostosowane do sprzętu posiadanego przez gracza i zapewniają płynną, zoptymalizowaną rozgrywkę. Obsługiwanych jest ponad 1000 tytułów, a nowy sterownik wprowadza wsparcie dla 4 kolejnych:
Cytat:
“Płynna rozgrywka w Diablo IV to priorytet dla naszej firmy. Jesteśmy zachwyceni wysoką liczbą klatek na sekundę w grze uruchomionej na kartach graficznych NVIDIA GeForce RTX z serii 40 i wykorzystujących technikę DLSS 3.” – Michael Bukowski, Dyrektor Techniczny Diablo IV, Blizzard Entertainment