OPPO rozwija ofertę w Polsce. Nowe urządzenia klasy premium w przystępnej cenie

OPPO, globalny producent urządzeń mobilnych, wprowadza na polski rynek najnowszą serię smartfonów OPPO Reno5 i rozszerza portfolio akcesoriów oraz urządzeń IoT. Wraz z nową ofertą firma chce zdobyć przystępny cenowo segment premium i umocnić swoją pozycję na polskim rynku.

Według najnowszego raportu IDC firma OPPO w 2020 roku sprzedała w Polsce 510 tys. smartfonów, co zapewniło jej 6 procent udziału w rynku, stawiając ją wśród czołowych dostawców w kraju pomimo ledwie dwuletniego stażu. W kluczowym sprzedażowo kwartale (Q4 2020) OPPO wkroczyło do pierwszej piątki producentów. Także w nadchodzących miesiącach firma zamierza intensywnie rozwijać swoją obecność w Polsce, dzięki nowej Serii Reno5 oraz ciekawym akcesoriom: inteligentnej opasce i słuchawkom TWS klasy premium, z aktywną redukcją szumów. To także dzięki udanej serii Reno5 (zdaniem analityków Counter Point Research), w styczniu 2021 roku, OPPO objęło pozycję lidera w Chinach, zdobywając 21 procent tego największego rynku smartfonów na świecie.

Marka OPPO jest obecna w Polsce od zaledwie dwóch lat, a już zna ją prawie 60 procent Polaków. Konsumenci cenią ją m.in. za to, że oferujemy wysokiej jakości produkty w przystępnej cenie, a ponadto wyróżnia nas kreatywność i dbałość o design. Seria OPPO Reno5 to zaawansowane smartfony, wyposażone w technologie zarezerwowane dotąd dla segmentu premium, które oferujemy w przystępnej cenie. Jesteśmy przekonani, że najnowsze urządzenia, podobnie jak poprzednie modele z serii Reno, zdobędą serca polskich użytkowników.

Leo Li, CEO OPPO Polska

Nowe produkty
Firma OPPO wprowadza na polski rynek najnowszą serię smartfonów Reno5, w ramach której dostępne będą trzy modele – Reno5 5G, Reno5 Lite i Reno5 Z. Urządzenia zostały wyposażone w zaawansowane funkcje wideo, takie jak nagrywanie z dwóch aparatów w tym samym czasie (Dual-View Video), czy opcje filmowania oparte na algorytmach sztucznej inteligencji (AI Highlight Video). W ofercie OPPO pojawią się też wysokiej klasy słuchawki bezprzewodowe TWS Enco X oraz opaska OPPO Band z funkcją stałego monitorowania nasycenia krwi tlenem.

OPPO to nie tylko smartfony – to także inteligentne urządzenia, jak słuchawki, smartwatche i fitbandy. W strategii marki ważne miejsce zajmuje wejście na rynek IoT i na tym będziemy się skupiać w najbliższej przyszłości. Stale rozwijamy innowacyjne funkcje w naszych smartfonach, słuchawkach i urządzeniach ubieralnych. Zależy nam na tworzeniu zaawansowanych technologii z atrakcyjnym, estetycznym wzornictwem, które uczynią życie każdego użytkownika łatwiejszym i przyjemniejszym. Najnowsze słuchawki OPPO Enco X oraz opaska OPPO Band doskonale wpisują się w tę filozofię.

Leo Li, CEO OPPO Polska

Seria Reno w Polsce
Seria Reno od początku cieszy się dużym zainteresowaniem wśród polskich użytkowników. Seria Reno3 odnotowała w Polsce najwyższą sprzedaż w porównaniu do innych krajów Europy Wschodniej. Smartfony z tej linii spotkały się z pozytywnymi reakcjami recenzentów oraz konsumentów, którzy docenili ciekawy design z zaawansowaną technologią w przystępnej cenie. Dużym zainteresowaniem na polskim rynku cieszy się wciąż także seria smartfonów Reno 4. Sztandarowy model – Reno4 Pro 5G – był pierwszym smartfonem w polskiej ofercie firmy obsługującym w pełni technologię 5G.
Urządzenia z serii Reno5 będą dostępne w Polsce od 23 marca 2021 r. Flagowy model Reno5 5G będzie można kupić w sugerowanej cenie detalicznej 1999 zł. OPPO Reno5 Z będzie dostępny w sklepach w cenie 1799 zł. Natomiast OPPO Reno5 Lite, w cenie 1599 zł.
Sugerowana cena detaliczna bezprzewodowych słuchawek Enco X wynosi 799 zł. OPPO Band kosztować będzie zaś 199 zł. Oba produkty właśnie trafiają do kolejnych sieci z elektroniką.
Więcej o zaprezentowanych urządzeniach można przeczytać tutaj: link.

Zastępca redaktora naczelnego

Kontakt:
d.nowak@tech-room.pl
tel. 530 313 100

Więcej informacji o

Dodaj komentarz

Wejdź do świata filmów i seriali na:

Movies Room logo