„Nie zawsze możesz być w miejscu, w którym chcesz, aby Twój dźwięk był włączony, ale nadal chcesz zobaczyć, co publikują Twoi znajomi i twórcy” – podała firma w oświadczeniu.
„Dzięki napisom ludzie mogą teraz wyrażać siebie w bardziej swobodny, ale wciąż znaczący sposób, a ich odbiorcy mogą oglądać i nadal się angażować”.
W zeszłym roku firma należąca do Facebooka wprowadziła automatyczne napisy do IGTV oparte na sztucznej inteligencji i twierdzi, że ma nadzieję, że napisy będą „bardziej wydajne, integracyjne i łatwiejsze do oglądania i zrozumienia dla wszystkich”.
Coraz więcej firm technologicznych wprowadza funkcje mające na celu rozszerzenie dostępu do ich platform. Na przykład Google uruchomił Transkrypcję na żywo, która oferuje transkrypcje mowy na tekst w czasie rzeczywistym dla osób niesłyszących lub niedosłyszących.
Źródło: cnet