Gracze Rainbow Six: Siege z kartami GeForce otrzymują dziś wzrost wydajności dzięki technice DLSS
Najnowsza łatka do Rainbow Six: Siege wprowadza obsługę techniki NVIDIA DLSS. Jest ona wspierana w wersji gry wykorzystującej środowisko Vulkan i zwiększa jej wydajność nawet o 50% w 4K, umożliwiając wszystkim kartom graficznym GeForce RTX osiągnąć ponad 100 kl./s w tej rozdzielczości.
„W Rainbow Six: Siege ułamek sekundy może decydować o wygranej lub przegranej. NVIDIA DLSS zapewnia maksymalną wydajność i jakość obrazu, dzięki czemu zawsze masz zwycięstwo na wyciągnięcie ręki.” – Anthony De Rochefort, programista grafiki 3D w firmie Ubisoft.
Dzięki technice DLSS oraz dodanej wcześniej do gry obsługi techniki NVIDIA Reflex gracze korzystający z kart GeForce mogą doświadczyć najlepszych wrażeń z rozgrywki w Rainbow Six: Siege na PC.
DLSS oraz ray tracing w Doom Eternal od 29 czerwca
Doom Eternal otrzyma 29 czerwca aktualizację, która wzbogaci rozgrywkę o obsługę techniki DLSS oraz odbić wyświetlanych dzięki śledzeniu promieni. Napędzana przez silnik idTech gra została wydana w ubiegłym roku i szybko zdobyła uznanie wśród graczy. To kolejny tytuł AAA, który wykorzysta pionierskie techniki firmy NVIDIA zwiększające wydajność rozgrywki i jakość obrazu.
Pozostałe informacje dla graczy
Targi E3 to także zapowiedzi m.in. gier Battlefield 2042 oraz Marvel’s Guardians of the Galaxy. Dla graczy komputerowych ten rok zapowiada się niezwykle udanie!