G2A.COM uhonorowane nagrodą „Merchant of the Year” za skuteczne zwalczanie nadużyć finansowych

G2A.COM zostało wyróżnione tytułem „Merchant Team of the Year” podczas CNP Awards 2021. Ceremonia, która w tym roku odbyła się wirtualnie, jest organizowana corocznie przez Card Not Present – szanowany niezależny portal z sektora płatności online – i ma na celu nagradzanie doskonałych rozwiązań w globalnej branży e-commerce. G2A.COM dołączyło do prestiżowej listy zwycięzców, która obejmuje takie firmy jak Barclays, Microsoft czy Elavon.

Kategoria wygrana przez G2A.COM – Merchant Team of the Year – ma na celu wyróżnienie tych firm, które używają innowacyjnych technik do przeciwdziałania oszustwom lub uruchomiły unikalną platformę płatności dla swojego biznesu. Nagroda w tej kategorii jest przyznawana przez jury składające się z handlowców i konsultantów będących ekspertami w swojej branży.

Ogłaszając przyznanie nagrody, DJ Murphy, redaktor naczelny Card Not Present, powiedział:

Gaming staje się niesamowicie ważnym pionem i dlatego cieszymy się, że G2A.COM wykonuje tak doskonałą pracę.

Ta nagroda jest kolejnym wyrazem uznania dla G2A.COM jako lidera w branży zapobiegania oszustwom. Firma łączy najbardziej zaawansowane technologie z ludzką wiedzą w celu zapewnienia bezpiecznego i przystępnego dla wszystkich doświadczenia online. G2A.COM jest dumne z tego, że ma wiodący wskaźnik wykrywania oszustw, znacznie lepszy niż benchmarki branżowe.

Bartosz Skwarczek, CEO i współzałożyciel G2A.COM, powiedział:

 To wielki zaszczyt otrzymać tę nagrodę i zostać globalnie uznanym za pracę, którą wykonaliśmy, aby nasza platforma była bezpieczna i przyjazna dla klientów. Nasze stanowisko w kwestii oszustw to zero tolerancji. Udowodniliśmy, że można skutecznie walczyć z tym problemem, osiągając wyniki lepsze niż benchmarki branżowe. Nie spoczniemy na laurach i będziemy nadal przewodzić branży we wdrażaniu rozwiązań mających na celu wyeliminowanie działalności przestępczej z naszej społeczności.

G2A.COM jest największym na świecie cyfrowym marketplace’em dla graczy, dzięki któremu handel grami staje się prostszy, bezpieczniejszy i bardziej przystępny dla wszystkich. Założona w 2010 roku firma uruchomiła miejsce, które jest teraz platformą dla ponad 20 milionów graczy i geeków. Łączy kupujących i sprzedających z całego świata, umożliwiając im wymianę gier, sprzętu i gadżetów za mniejszą cenę, a wszystko to w jednym miejscu.

Zastępca redaktora naczelnego
Więcej informacji o

Rozrywka

Wejdź do świata filmów i seriali na: Movies Room logo
Zarejestruj się, jeśli nie masz konta Nie pamiętasz hasła?