Instagram testuje teraz reklamy w zakładce Sklep

Jeśli myślałeś, że na Instagramie jest za mało reklam to dziś rozpoczynają nowe testy, który będzie obejmowały umieszczanie reklam na karcie Sklep.

Reklamy będą zawierać pojedynczy obraz lub karuzelę i oczywiście będą dostępne do zakupów. Na początku dostęp będą mieli tylko niektórzy reklamodawcy, ale w przyszłości planowana jest rozbudowa produktu.

Oczywiście nie jest niespodzianką, że Instagram próbuje więcej reklam w większej liczbie miejsc — to właśnie Instagram i jego firma macierzysta Facebook są głównym źródłem przychodów. Na początku tego roku Instagram oficjalnie wprowadził reklamy w Reels, kolejnym nowym formacie, który zadebiutował dopiero w zeszłym roku. Firma rozpoczęła również testowanie reklam z naklejkami, które umożliwiłyby ludziom umieszczanie naklejek w swoich historiach reklamujących produkt.

Zasadniczo, jeśli na Instagramie jest niewykorzystane miejsce, należy się spodziewać, że reklamy pojawią się tam wystarczająco szybko. Nie jest jasne, jak skuteczne są te reklamy w zwiększaniu zakupów, ale marki prawdopodobnie będą chciały je wypróbować niezależnie od tego, choćby po to, aby ich produkty były oglądane przez miliard użytkowników Instagrama.

Źródło: theverge

Zastępca redaktora naczelnego

Kontakt:
d.nowak@tech-room.pl
tel. 530 313 100

Więcej informacji o

Dodaj komentarz

Wejdź do świata filmów i seriali na:

Movies Room logo