OPPO świętuje trzeci rok partnerstwa z Roland-Garros

Wraz z tegoroczną odsłoną Wielkiego Szlema w Paryżu, OPPO rozpoczyna kampanię „Play With Heart”.

OPPO świętuje powrót tenisa na korty Roland-Garros. To już trzeci rok z rzędu, kiedy marka jest partnerem premium turnieju. Firma pozostaje też pierwszym w historii producentem smartfonów będącym partnerem wydarzenia. 

Turniej Roland-Garros to nie tylko powrót światowej elity tenisa do Paryża, ale także powrót fanów na trybuny. Aby uczcić ich obecność na słynnych glinianych kortach marka OPPO rozpoczęła kampanię „Play With Heart”. W jej ramach OPPO zachęca fanów, na wszystkich platformach społecznościowych, do złożenia hołdu swojemu ulubionemu sportowi i do dzielenia się pasją do tenisa za pomocą unikalnych zdjęć i treści. W kampanię zaangażowani są również influencerzy i twórcy z całego świata.

Chcemy celebrować święto tenisa i dlatego zależy nam najbardziej na tym, by najwięksi fani tego sportu wspólnie z nami pokazali i podzielili się swoją pasją do gry. To właśnie z myślą o miłośnikach tenisa rozpoczęliśmy kampanię 'Play With Heart’. Chcemy na nowo wzniecić w nich pasję kibicowania, ale także kreować zupełnie nowe doświadczenia, tak, aby fani na całym świecie mogli prawdziwie świętować powrót tenisowych Wielkich Szlemów, jak Roland-Garros.

Gregor Almassy, Overseas CMO w OPPO

Zobacz również: Newline: Jak wykorzystać monitor interaktywny w biurze?

Jesteśmy niezwykle dumni z naszej relacji z marką OPPO i cenimy jej ciągłe wsparcie w tak trudnych czasach. Podobnie jak w poprzednich latach, pasja i innowacje są w centrum naszego partnerstwa, a kampania „Play With Heart” podkreśla wspólne DNA i cel, jakim jest zbliżenie fanów tenisa i umożliwienie im pokazania i podzielenia się swoją pasją do sportu, który wszyscy kochamy.

Gilles Moretton, prezes Francuskiej Federacji Tenisowej.

W ramach kampanii „Play With Heart, OPPO podejmie skoordynowane aktywności na całym świecie. Jedną z nich będzie projekt „Wall of Heart”, który ma na celu zachęcić fanów do uprawiania tenisa, poprzez specjalną serię odnowionych ścian wokół kortów w Paryżu i Londynie.

Cieszę się, że mogę kontynuować moją współpracę z OPPO i jestem wdzięczny za całą pracę, jaką marka wykonuje na rzecz promocji tenisa. Cieszę się, że mogę być częścią kampanii „Play With Heart”, która, da następnemu pokoleniu tenisistów i fanów coś, czym będą mogli się ekscytować w tym roku.

Gael Monfils, tenisista zajmujący 15 pozycję w światowym rankingu, który wspiera kampanię OPPO

Kampania „Play With Heart” podkreśla zaangażowanie OPPO w promowanie tenisa jak i generalnie sportu. Partnerstwo z turniejami Roland-Garros i Wimbledon jest częścią misji marki, polegającej na budowaniu wspólnych okazji do emocjonowania się wyjątkowymi sportowymi momentami z fanami tenisa na całym świecie.
Źródło: materiały prasowe

Zastępca redaktora naczelnego

Kontakt:
d.nowak@tech-room.pl
tel. 530 313 100

Więcej informacji o
,

Dodaj komentarz

Wejdź do świata filmów i seriali na:

Movies Room logo