Chcemy celebrować święto tenisa i dlatego zależy nam najbardziej na tym, by najwięksi fani tego sportu wspólnie z nami pokazali i podzielili się swoją pasją do gry. To właśnie z myślą o miłośnikach tenisa rozpoczęliśmy kampanię 'Play With Heart’. Chcemy na nowo wzniecić w nich pasję kibicowania, ale także kreować zupełnie nowe doświadczenia, tak, aby fani na całym świecie mogli prawdziwie świętować powrót tenisowych Wielkich Szlemów, jak Roland-Garros.
Gregor Almassy, Overseas CMO w OPPO
Jesteśmy niezwykle dumni z naszej relacji z marką OPPO i cenimy jej ciągłe wsparcie w tak trudnych czasach. Podobnie jak w poprzednich latach, pasja i innowacje są w centrum naszego partnerstwa, a kampania „Play With Heart” podkreśla wspólne DNA i cel, jakim jest zbliżenie fanów tenisa i umożliwienie im pokazania i podzielenia się swoją pasją do sportu, który wszyscy kochamy.
Gilles Moretton, prezes Francuskiej Federacji Tenisowej.
Cieszę się, że mogę kontynuować moją współpracę z OPPO i jestem wdzięczny za całą pracę, jaką marka wykonuje na rzecz promocji tenisa. Cieszę się, że mogę być częścią kampanii „Play With Heart”, która, da następnemu pokoleniu tenisistów i fanów coś, czym będą mogli się ekscytować w tym roku.
Gael Monfils, tenisista zajmujący 15 pozycję w światowym rankingu, który wspiera kampanię OPPO