Honda zapowiada nową filozofię projektowania swoich samochodów

W poniedziałek Honda przedstawiła nową filozofię projektowania wnętrz: „simplicity and something”. Ten nowy motyw, zilustrowany w szkicu projektowym i krótkim filmie, ma na celu uczynienie samochodów bardziej skoncentrowanymi na człowieku i mniej „zagraconymi”.

Projektanci Hondy mają nadzieję, że eliminując złożoność kabin, poprawią wrażenia z jazdy. Jest to zgodne z zasadą marki „Maksimum człowieka / minimum maszyny”, która ma na celu maksymalizację przestrzeni wewnętrznej poprzez zminimalizowanie rozmiaru elementów mechanicznych pojazdu. W związku z tym kabiny nadchodzących pojazdów firmy powinny być czystsze i bardziej przyjazne niż już są.

Zastępca redaktora naczelnego

Kontakt:
d.nowak@tech-room.pl
tel. 530 313 100

Więcej informacji o

Rozrywka

Wejdź do świata filmów i seriali na: Movies Room logo
Zarejestruj się, jeśli nie masz konta Nie pamiętasz hasła?