Użycie węzłów geometrii w Blenderze zyskało ostatnio znacznie na popularności, ponieważ modelowanie stało się w większym stopniu procesem proceduralnym, pozwalającym na tworzenie niezwykle szczegółowych scen przy użyciu niewielkiej ilości danych. Ducky 3D rozpoczął od stworzenia prostego sześcianu i zastosował kilka popularnych geo węzłów. Następnie zajął się renderowaniem oświetlenia, w którym to procesie mocno pomogła jego karta graficzna. Akcelerowane przez RTX 4090 i wykorzystujące sztuczną inteligencję API NVIDIA OptiX ray tracing, zapewniło płynne poruszanie się w rzutni, praktycznie bez żadnych szumów, czego efektem jest pozaziemskie arcydzieło.
Więcej informacji na temat pracy artysty w środowisku NVIDIA Studio można znaleźć w artykule na stronie https://blogs.nvidia.com/blog/2023/01/24/in-the-nvidia-studio-january-24/. Zachęcamy również do zapoznania się z poradnikami NVIDIA na temat korzystania z aplikacji Blender oraz odwiedzenia kanału YouTube Ducky 3D, gdzie można znaleźć dużo inspirujących materiałów.