Ducky 3D dzieli się swoim doświadczeniem odnośnie wykorzystania węzłów geometrii w aplikacji Blender

Nathan Duck, utalentowany amerykański artysta znany jako Ducky 3D, zaprezentował inspirowaną kosmosem animację Stylized Alien Landscape i podzielił się w poradniku na swoim kanale YouTube szczegółami na temat jej stworzenia. Animacja została wykonana w aplikacji Blender przy użyciu węzłów geometrii (geometry nodes) z wykorzystaniem karty graficznej GeForce RTX 4090.

Użycie węzłów geometrii w Blenderze zyskało ostatnio znacznie na popularności, ponieważ modelowanie stało się w większym stopniu procesem proceduralnym, pozwalającym na tworzenie niezwykle szczegółowych scen przy użyciu niewielkiej ilości danych. Ducky 3D rozpoczął od stworzenia prostego sześcianu i zastosował kilka popularnych geo węzłów. Następnie zajął się renderowaniem oświetlenia, w którym to procesie mocno pomogła jego karta graficzna. Akcelerowane przez RTX 4090 i wykorzystujące sztuczną inteligencję API NVIDIA OptiX ray tracing, zapewniło płynne poruszanie się w rzutni, praktycznie bez żadnych szumów, czego efektem jest pozaziemskie arcydzieło.

Więcej informacji na temat pracy artysty w środowisku NVIDIA Studio można znaleźć w artykule na stronie https://blogs.nvidia.com/blog/2023/01/24/in-the-nvidia-studio-january-24/. Zachęcamy również do zapoznania się z poradnikami NVIDIA na temat korzystania z aplikacji Blender oraz odwiedzenia kanału YouTube Ducky 3D, gdzie można znaleźć dużo inspirujących materiałów.

Zastępca redaktora naczelnego
Więcej informacji o

Dodaj komentarz

Rozrywka

Wejdź do świata filmów i seriali na: Movies Room logo
Zarejestruj się, jeśli nie masz konta Nie pamiętasz hasła?