Jak wynika z raportu firmy badawczej Omdia, Samsung nieprzerwanie od 15 lat jest liderem na światowym rynku telewizorów. Z opublikowanej 23 lutego br. analizy Omdia, wynika, że udział Samsung Electronics w globalnym rynku pod względem przychodów wyniósł 31,8% IV kwartale 2020 r. W ujęciu całorocznym firma pod względem przychodów zachowała największy, bo wynoszący 31,9% udział w rynku.
Od 2005 roku telewizory Samsung są najczęściej kupowane przez Polaków, co oznacza, że od 15 lat firma jest liderem także w Polsce. Ostatnie 12 miesięcy Samsung zamknął nad Wisłą z 32,5% udziałem w rynku w ujęciu wartościowym i 26,8% w ujęciu ilościowym.
W 2021 roku Samsung postawi na rozwój produktów oraz unikatowych technologii i funkcji we wszystkich seriach telewizorów. W styczniu firma już zaprezentowała nową linię telewizorów Samsung Neo QLED, QLED, telewizory MICRO LED i modele Lifestyle – The Frame, Serif i Sero oraz projektory laserowe The Premiere. W ciągu najbliższych kilku lat Samsung nadal będzie inwestował w prace badawczo-rozwojowe, aby stale proponować nowe rozwiązania, które coraz lepiej wpisują się w zmieniający się styl życia.