„Zupełnie inna gra od tej, którą tworzymy na konsole i komputery PC, zaprojektowana specjalnie na platformę mobilną. Jest tworzony od podstaw przez iToys, aby uczynić Battlefield-on-the-go rzeczywistością i możesz spodziewać się pełnoprawnego doświadczenia opartego na umiejętnościach ”. – Oskar Gabrielson, dyrektor generalny DICE
Strzelanki to obecnie jedne z największych hitów na urządzenia mobilne, a EA prawdopodobnie chce wykorzystać tę popularność, wprowadzając mobilny tytuł Battlefield.
Call of Duty: Mobile miało kolosalny tydzień premiery, kiedy zadebiutowało w 2019 roku, podobno gromadząc ponad 100 milionów pobrań. A wydany w 2018 roku PUBG Mobile przekroczył w marcu tylko miliard pobrań. Gabrielson powtórzył również, że DICE ciężko pracuje nad następną grą Battlefield na konsole i PC, która ma się ukazać jeszcze w tym roku.
Źródło: theverge