Użytkownik GitHub o nazwie t0st napisał 1 marca o błędzie w GTA Online na PC, który powodował długi czasy ładowania gry. Rockstar dowiedział się o problemie i według PC Gamer doda poprawkę w nadchodzącej aktualizacji gry.
„Po dokładnym zbadaniu sprawy możemy potwierdzić, że gracz t0st faktycznie ujawnił aspekt kodu gry związany z czasem ładowania wersji GTA Online na PC, który można by ulepszyć” – poinformowała firma w oświadczeniu dla PC Gamer . „W wyniku tych dochodzeń wprowadziliśmy pewne zmiany, które zostaną wprowadzone w najbliższej aktualizacji tytułu”.
T0st opublikował poprawkę na swoim własnym Githubie, która poprawiła prędkość ładowania nawet o 70%, skracając czas z sześciu minut do prawie dwóch minut. Winowajcą było kodowanie, które sprawdzałoby określony plik JSON o wielkości 10 MB prawie 2 miliardy razy podczas próby uruchomienia gry.
Źródło: cnet Ilustracja wprowadzenia: dexerto