Technologia NVIDIA Reflex zmniejsza opóźnienia systemowe, a tym samym skraca czas reakcji graczy, pozwalając im szybciej namierzać cele, szybciej reagować na otoczenie oraz zapewniając im większą precyzję celowania. Aby zyskać te usprawnienia, wystarczy włączyć funkcję NVIDIA Reflex w ustawieniach gry.
NVIDIA Reflex to przełomowa technologia, która zmniejsza opóźnienia systemu nawet o połowę – John Lafleur, dyrektor ds. technicznych w grze Overwatch
Po kilku tygodniach testów, technologia NVIDIA Reflex jest od dziś dostępna w wersji gry Overwatch, pozwalając zmniejszyć opóźnienia systemowe nawet o 50% i znacznie zwiększyć responsywność podczas rozgrywki.
Poprawa czasu reakcji o ułamki sekund, jaką zapewnia technologia NVIDIA Reflex, może stanowić różnicę między cyfrowym życiem a śmiercią. Zmniejszając opóźnienia systemu w grze Overwatch, Reflex zapewnia graczom najlepsze wrażenia z gry, bez względu na wybranego bohatera, używaną umiejętność czy broń.
Reflex pojawi się także w grach Ghostrunner i Rust.
Miło nam również donieść o dwóch nowych grach, które wkrótce otrzymają wsparcie dla technologii NVIDIA Reflex.
- Jedną z nich jest popularny tytuł studia Facepunch – Rust
- Drugą jest gra akcji wymagająca refleksu godnego wojownika ninja – Ghostrunner – studia One More Level.
“W grze Rust chodzi głównie o przetrwanie. Zmniejszenie opóźnień dzięki technologii Reflex pozwoli graczom zachować przewagę nad przeciwnikami. Wystarczy włączyć opcję Reflex w ustawieniach gry” – Helk, kierownik projektu, projektant i programista gry Rust.
Technologia NVIDIA Reflex teraz jeszcze atrakcyjniejsza
Inne usprawnienia w technologii NVIDIA Reflex obejmują:
- Usprawnienie trybu „Boost”, które może zmniejszyć opóźnienia w niektórych sytuacjach, gdy dochodzi do przeciążenia procesora centralnego.
- Optymalizacja ta została wdrożona w grze Fortnite, gdzie redukcja opóźnień następuje w sytuacjach, w których dochodzi do przeciążenia procesora centralnego i wynosi nawet 15%.
- Valorant wprowadzi tę aktualizację w następnym patchu. Pierwsze testy wykazały poprawę responsywności o 10-15% w sytuacjach przeciążających procesor centralny.
- Premiera czterech nowych myszy kompatybilnych z analizatorem Reflex Latency Analyzer, w tym:
- ASUS ROG KERIS WIRED
- ASUS ROG KERIS WIRELESS
- CORSAIR SABRE PRO CHAMPION SERIES
- CORSAIR SABRE RGB PRO CHAMPION SERIES
- Trzech producentów myszy udostępniło aktualizacje oprogramowania umożliwiające korzystanie z funkcji Reflex Latency Analyzer. Nowe oprogramowanie jest dostępne m.in. dla produktów:
- AOPEN Fire Legend GM310
- Acer Predator Cestus 350
- Razer Deathadder v2 Pro
- Firma Acer wprowadziła na rynek nowy monitor z funkcją Reflex Latency Analyzer – model Predator X25 360Hz.
- GeForce Experience została uzupełniona o kilka funkcji, o które prosili użytkownicy, w tym:
- Możliwość rejestrowania wszystkich danych monitorowania wydajności do pliku CSV – w tym statystyk FPS i danych opóźnień zarejestrowanych przez narzędzie Reflex Latency Analyzer.
- Możliwość wybrania liczby próbek, które narzędzie Reflex Latency Analyzer będzie używać w obliczeniach uśredniających.
- Do rejestru opóźnień dodano informacje o obciążeniu karty graficznej, co pozwoli łatwo sprawdzić, w jakim stopniu dana gra obciąża procesor centralny, czy też kartę graficzną
Więcej informacji można znaleźć w naszym artykule na stronie GeForce.com.