Nowy shooter to debiutancki projekt polskiego niezależnego studia Kruger & Flint Productions. W skład zespołu wchodzą doświadczeni twórcy, którzy pracowali wcześniej przy grach znanych producentów z Polski (m.in. Techland, The Astronauts i CI Games).
Bloodhound to nawiązująca do klasycznych gier pierwszoosobowa strzelanka, nastawiona na dynamiczną i bezkompromisową zręcznościową akcję. W głównym trybie kampanii gracz wciela się w członka tajnego odłamu zakonu templariuszy i musi powstrzymać demoniczny kult diabelskiej Astaroth.
„To gra tworzona z pasji – taka, w którą sami chcielibyśmy zagrać. Jest krwawo, jest brutalnie i jest intensywnie, a dodatkowego klimatu nadaje ciężka i nawiązująca do horrorów atmosfera. Wśród naszych głównych inspiracji znajdują się Doom, Quake i Painkiller, ale równocześnie sięgamy też np. do przepełnionego rozkładem i apokaliptycznymi motywami malarstwa Zdzisława Beksińskiego” – mówi CEO Kruger & Flint Productions, Rafał „Flint” Krzemiński.
W finalnej wersji Bloodhound zaoferuje m.in. kampanię składającą się z 4 aktów, zróżnicowane i mroczne lokacje, a także 15 typów przeciwników i 4 bossów. W eliminacji demonicznych kreatur graczom pomoże 10 rodzajów broni (m.in. maczeta, piła mechaniczna z miotaczem ognia, shotgun, railgun, kusza i wyrzutnia rakiet). Twórcy szykują również dodatkowe tryby gry (arena i wieloosobowe).
„Już teraz na platformie Steam dostępne jest bezpłatne demo, które oferuje jedną arenę treningową i daje przedsmak tego, czym finalnie będzie Bloodhound” – dodaje producent w Kruger & Flint Productions, Jakub „Kruger” Kubiak.
Jednocześnie na platformie crowdfundingowej Kickstarter trwa obecnie zbiórka mająca wesprzeć prace nad dalszym rozwojem gry.
Bloodhound – główne cechy:
W okolicach połowy 2022 r. Bloodhound ma zadebiutować w trybie wczesnego dostępu na PC (Steam). Datę pełnej premiery ustalono wstępnie na sierpień br. Jeszcze w 2022 r. tytuł ma trafić na konsole Xbox One i Xbox Series X/S, a na 2023 r. zaplanowano wersje na PlayStation 4 i PlayStation 5.