Twitter wprowadza możliwość zakupów na swojej platformie
Autor: Dawid Nowak
Twitter wprowadza nową funkcję, która pozwala firmom dodawać sekcję zakupów na górze swoich profili, ogłosiła firma.
Moduł Sklepu został wprowadzony na rynek w Stanach Zjednoczonych dzisiaj i oferuje karuzelę produktów do przeglądania przez odwiedzających. Dotknięcie produktu spowoduje wyświetlenie linku do oferty z możliwością dokonania zakupu bez opuszczania Twittera.
„Ludzie codziennie rozmawiają o produktach na Twitterze, więc jesteśmy podekscytowani tym, jak ta wczesna eksploracja modułu sklepu może zbudować pomost między ludźmi rozmawiającymi o produktach na Twitterze i odkrywającymi je, a rzeczywistym ich zakupem” – mówi Twitter.
Funkcja jest na razie dostępna tylko dla niewielkiej liczby marek, w tym GameStop, Arden Cove i około dziesięciu innych. Twitter nie ujawnił harmonogramu, kiedy może rozszerzyć się na więcej marek czy też inne kraje.