Xiaomi ogłosiło dziś, że otworzyło już ponad 1000 sklepów firmowych na świecie (nie licząc Chin i Indii), co jest wielkim krokiem milowym w globalnym rozwoju marki. Aby uczcić tę doniosłą okazję, Xiaomi organizuje akcję promocyjną „1000 Sklepów Xiaomi” zarówno online, jak i offline. To wyraz wdzięczności dla fanów i lojalnych klientów, którzy pomogli firmie osiągnąć ten poziom.
Wbrew przeciwnościom – sklep numer 1000 otwiera się po trudnym, ale udanym roku
Ten wyczyn został osiągnięty pomimo trudnych warunków, z jakimi borykają się sklepy stacjonarne na całym świecie. Sukces Xiaomi wbrew temu trendowi świadczy o sile marki w oczach konsumentów oraz o ogromnym potencjale firmy do rozwoju.
Punkty MiStore to niezależne sklepy detaliczne zakładane przez partnerów Xiaomi. Wszystkie sklepy prowadzone są zgodnie ze ścisłymi wytycznymi Xiaomi i sprzedają wyłącznie oficjalnie autoryzowane produkty marki. Utrzymywane są w najwyższym standardzie i stanowią wizytówkę Xiaomi w sektorze retail.
Pięć lat zajęło stworzenie światowej sieci sklepów
Pierwszy, poza Chinami, sklep Xiaomi otworzył się dla fanów w Singapurze w 2016 roku.
Od tego czasu liczba sklepów na całym świecie gwałtownie wzrosła.
Obchody tego niewątpliwego sukcesu rozpoczną się promocją online oraz dużymi wyprzedażami dostępnymi w większości stacjonarnych sklepów Xiaomi. Ekskluzywne upominki będą opatrzone specjalnie zaprojektowanym logo Xiaomi z napisem „Dziękujemy” w kilkudziesięciu różnych językach – wyraz wdzięczności dla wszystkich fanów, dzięki którym to osiągnięcie stało się możliwe.
Nie możemy wyobrazić sobie lepszego sposobu, aby odwdzięczyć się wszystkim, którzy wspierali nas w tym trudnym roku!
Promocje dla fanów z Polski
Święto jest globalne, ale promocje – lokalne. Polscy fani Xiaomi mogą liczyć na solidną obniżkę cen. Promocje będą rozłożone na kilka etapów, warto sprawdzać, co akurat jest dostępne.
Promocje obowiązują w sklepach Xiaomi: www.mistore.pl, www.mi-home.pl, www.mimarkt.pl w sieciach handlowych i e-sklepach. Dostępność produktów w różnych kanałach sprzedaży może się różnić.
Źródło: materiały prasowe