Dziewięć kolejnych gier otrzymuje wsparcie techniki NVIDIA DLSS, w tym po raz pierwszy tytuły wykorzystujące VR

Firma NVIDIA poinformowała o implementacji techniki DLSS w kolejnych dziewięciu grach, w tym po raz pierwszy w tytułach wykorzystujących wirtualną rzeczywistość. Użytkownicy kart GeForce RTX będą mogli od teraz dzięki technice NVIDIA DLSS zwiększyć wydajność łącznie w 50 grach, a kolejne zapowiedzi mają się ukazywać co miesiąc. Opublikowano również sterownik Game Ready zoptymalizowany dla gry Days Gone.

Gracze korzystający z kart GeForce RTX uzyskują poprawę wydajności i jakości obrazu w dziewięciu kolejnych tytułach

Twórcy gier na szeroką skalę implementują technikę NVIDIA DLSS w swoich dziełach. W tym miesiącu dziewięć gier zadebiutuje z DLSS lub otrzyma stosowane aktualizacje:

  • Amid Evil: uwielbiana przez graczy strzelanka retro została dziś zaktualizowana poprzez dodanie efektów ray tracingu oraz techniki DLSS, która zwiększa wydajność nawet 2,7 razy w rozdzielczości 4K przy włączonym śledzeniu promieni.
  • Aron’s Adventure: przygodowa gra RPG została wzbogacona o DLSS za pomocą wtyczki do silnika Unreal Engine 4, a gracze zaobserwowali wzrost wydajności nawet o 60%, dzięki czemu każda karta graficzna GeForce RTX może uruchomić ten tytuł w ponad 60 kl./s w rozdzielczości 4K.
  • Everspace 2: kosmiczna strzelanka RPG, dostępna w ramach wczesnego dostępu, zostanie dziś zaktualizowana o obsługę DLSS, zwiększając wydajność rozgrywki nawet o 80%.
  • Metro Exodus Enhanced Edition: aktualizacja gry Metro Exodus od 4A Games została wydana na początku tego miesiąca ze wsparciem dla DLSS, zwiększając liczbę wyświetlanych klatek na sekundę nawet dwukrotnie.
  • No Man’s Sky: nadchodząca aktualizacja doda obsługę DLSS zarówno do tradycyjnej rozgrywki jak i tej toczonej w wirtualnej rzeczywistości, zwiększając wydajność w tej pierwszej nawet o 70% w rozdzielczości 4K, znacząco poprawiając płynność i responsywność gry.
  • Redout: Space Assault: kosmiczna strzelanka otrzymuje dziś w nowej aktualizacji wsparcie techniki NVIDIA DLSS oraz efekty ray tracingu, zapewniające bardziej immersyjne doznania.
  • Scavengers: zaprezentowana na początku tego miesiąca darmowa strzelanka została wyposażona w technikę NVIDIA DLSS, zwiększającą wydajność nawet o 40%, dzięki czemu gracze korzystający z kart GeForce RTX serii 30 mogą grać z płynnością ponad 60 kl./s.
  • Wrench: symulator pracy mechanika samochodowego otrzymuje efekty ray tracingu oraz obsługę techniki DLSS, dwukrotnie zwiększając wydajność w rozdzielczości 4K.

DLSS po raz pierwszy w grach wykorzystujących wirtualną rzeczywistość

Technika DLSS na zawsze zmieniła oblicze gier, wykorzystując sztuczną inteligencję wspieraną przed rdzenie Tensor w kartach RTX i sieci neuronowe wykorzystujące deep learning, zwiększając liczbę wyświetlanych klatek na sekundę i generując doskonały i ostry obraz.

Teraz ta rewolucyjna technika została zastosowana po raz pierwszy w wymagających dużych liczb wyświetlanych klatek na sekundę tytułach wykorzystujących wirtualną rzeczywistość. Pierwsze gry VR obsługujące DLSS to:

  • No Man’s Sky: podczas rozgrywki w trybie VR DLSS podwaja wydajność przy ustawieniach Ultra i utrzymuje 90 kl./s na Oculus Quest 2 z kartą GeForce RTX 3080.
  • Wrench: ray tracing i DLSS trafiają do wirtualnej rzeczywistości dzięki dzisiejszej aktualizacji. DLSS zwiększa wydajność gry nawet o 80%.
  • Into the Radius: Dzięki DLSS gracze zauważą w tej survivalowej strzelance znaczną poprawę wyświetlania antyaliasingu, związaną m.in. z redukcją migotania obiektów i roślin.

Nowy sterownik Game Ready dla kart graficznych GeForce

Opublikowany dzisiaj sterownik Game Ready dedykowany grze Days Gone zawiera także:

  • optymalizacje dla gry Knockout City
  • optymalne ustawienia w aplikacji GeForce Experience dla sześciu tytułów:
    • Hood: Outlaws & Legends
    • Metro Exodus: Enhanced Edition
    • Ranch Simulator
    • Resident Evil Village
    • Total War: Rome Remastered
    • Totally Accurate Battle Simulator

Czym są sterowniki NVIDIA Game Ready

Sterowniki Game Ready, udostępniane najpóźniej w dniu premiery wspieranej gry, zoptymalizowane są pod kątem największej wydajności oraz jakości rozgrywki. Każdy sterownik Game Ready posiada certyfikat zgodności WHQL wydawany przez firmę Microsoft.

Author avatar

Zastępca redaktora naczelnego
Więcej informacji o
, ,

Dodaj komentarz

Wejdź do świata filmów i seriali na:

Movies Room logo