Lenovo i Football Club InternazionaleMilano (Inter) zacieśniły swoją wieloletnią współpracę, w ramach której począwszy od sezonu 2021/2022 Lenovo przejmie cenne miejsce z tyłu kultowej koszulki drużyny. Firma Lenovo jest oficjalnym Globalnym Partnerem Technologicznym drużyny od roku 2019, kiedy to odegrała kluczową rolę w procesie transformacji cyfrowych doświadczeń klubu poprzez wyposażenie w inteligentną technologię zarówno ośrodka treningowego Interu Suning Training Center w Appiano Gentile, jak i jego siedziby głównej.
Począwszy od serwerów, zarządzania danymi, pamięci masowej i inteligentnych urządzeń wspomagających współpracę, poprzez laptopy, monitory i akcesoria, w ramach unowocześnionego partnerstwa, Lenovo będzie wspierać Inter technologią pozwalającą na gromadzenie i zarządzanie dużymi ilościami danych, przekształcanie operacji oraz osiąganie lepszych wyników na boisku i poza nim. Inteligentna technologia Lenovo pozwoli Interowi na digitalizację historycznych archiwów i dokumentacji w celu uzyskania łatwiejszego dostępu do danych.
Od roku 2019 współpraca z Lenovo przyniosła Interowi szereg ulepszeń w zakresie wydajności operacyjnej:
Logo sponsora na koszulce
Nowa umowa dotycząca sponsoringu koszulkowego podkreśla więź pomiędzy dwiema kultowymi markami oraz ich wspólne wartości w zakresie wysokiej wydajności i nieustannej innowacyjności. Strategiczne umieszczenie logo Lenovo w cenionym miejscu z tyłu koszulki drużyny przyczyni się do istotnego wzrostu rozpoznawalności marki, między innymi w Serie A i Coppa Italia.
Globalny Partner Technologiczny
Na przestrzeni ostatnich dwóch lat Lenovo mocno zakorzeniło się w klubie jako jego Globalny Partner Technologiczny. Działania firmy obejmują integrację serwerów brzegowych, które umożliwiają zwiększenie wydajności w zakresie gromadzenia i przetwarzania danych, a także wykorzystywanie wydajnych komputerów, monitorów i inteligentnych urządzeń Lenovo wspomagających współpracę. W ramach najnowszej umowy Lenovo dostarczy Interowi kompletne rozwiązanie informatyczne obejmujące sprzęt, oprogramowanie i wsparcie w następujących obszarach:
„Od czasu nawiązania współpracy nasze partnerstwo technologiczne z FC Internazionale Milano przyniosło rzeczywistą, odczuwalną poprawę wyników. To coś więcej niż tylko sponsoring, to spotkanie dwóch zwycięskich mentalności, które dążą do ciągłych sukcesów zarówno na boisku, jak i poza nim” – stwierdził Luca Rossi, prezes Działu Inteligentnych Urządzeń firmy Lenovo.„Koncentrując się na śmiałej wizji tworzenia inteligentnych technologii dostępnych dla każdego, pragniemy w dalszym ciągu rozwijać nasze partnerstwo, aby osiągnąć rzeczywisty postęp w zakresie cyfrowej transformacji Interu w klub przyszłości z myślą o kolejnych pokoleniach kibiców i szeroko pojętej społeczności”.